reklama

Orlen o awansie Wioletty Kulpy

Opublikowano:
Autor:

Orlen o awansie Wioletty Kulpy - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW zeszłym tygodniu pisaliśmy, że radna i szefowa płockich struktur Prawa i Sprawiedliwości, która dotąd pełniła funkcję kierownika marketingu i delegata Orlenu ds. lokalnej społeczności, została kierownikiem działu sponsoringu społecznego i CSR [społeczna odpowiedzialność biznesu - przyp. red.]. Aktualnie uzyskaliśmy oficjalne potwierdzenie Orlenu w tej sprawie, jak również uzasadnienie wyboru.

W zeszłym tygodniu pisaliśmy, że radna i szefowa płockich struktur Prawa i Sprawiedliwości, która dotąd pełniła funkcję kierownika marketingu i delegata Orlenu ds. lokalnej społeczności, została kierownikiem działu sponsoringu społecznego i CSR [społeczna odpowiedzialność biznesu - przyp. red.]. Aktualnie uzyskaliśmy oficjalne potwierdzenie od Orlenu w tej sprawie, jak również uzasadnienie wyboru.

- Pani Wioletta Kulpa objęła w lutym tego roku stanowisko kierownika działu sponsoringu społecznego i CSR w PKN ORLEN - podaje biuro prasowe PKN Orlen. - Nadal będzie także pełniła powierzoną jej w 2016 roku funkcję delegata prezesa zarządu ds. lokalnej społeczności. Do jej zadań będzie należało m.in. realizowanie ogólnopolskich projektów sponsoringowych, ale także tych, które są adresowane w dużej mierze do mieszkańców Płocka i okolic.  

Przykładami takich projektów są miedzy innymi te, które zostały zrealizowane w ostatnim czasie przez Orlen i były realizowane w zakresie sportu, kultury i edukacji, ale także dotyczących wzmocnienia poziomu bezpieczeństwa społecznego oraz ochrony zdrowia.

Jak wynika z analiz Orlenu, od czasu zaangażowania W. Kulpy w projekty sponsoringowe, PKN Orlen stał się aktywnym partnerem wielu płockich instytucji, organizacji i stowarzyszeń działających na rzecz płocczan. W roku ubiegłym, dzięki współpracy oraz własnym inicjatywom spółka zrealizowała ponad 90 projektów dla mieszkańców Płocka i okolic na kwotę przeszło 24 mln zł. Zarówno środki, jak i liczba zrealizowanych zadań były wyższe niż w ubiegłych latach.

Najbardziej znane inicjatywy to m.in. kolorowe iluminacje znane jako Ogrody Światła, które płocczanie mogli podziwiać wokół katedry, umowa sponsoringowa wzmacniająca budżet Wisły Płock, cykl bezpłatnych przedstawień teatrów z całej Polski dla dzieci, zapewnienie ochrony kąpieliska w okresie wakacji w Grabinie, bezpłatne lekcje pływania dla dzieci i osób starszych, odblaski wzmacniające widoczność, a zarazem bezpieczeństwo uczniów z płockich szkół podstawowych, samochody dla policji oraz tablety dla uczniów zamiast książek.

Do ważnych projektów należy także zaliczyć współpracę z Teatrem Dramatycznym w Płocku i realizację spektaklu profilaktycznego dla ponad 2000 młodych osób ze szkół ponadgimnazjalnych o szkodliwości dopalaczy oraz bezpłatne półkolonie dla dzieci i młodzieży, które obejmowały zajęcia sportowe, teatralne, dziennikarskie i aktorsko-muzyczne.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo