reklama

Dajecie się złapać na ten lep? Oni wiedzą dlaczego

Opublikowano:
Autor:

Dajecie się złapać na ten lep? Oni wiedzą dlaczego - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościWszyscy kojarzymy informację o lokowaniu produktu, które pojawia się przed różnymi formatami. Później patrzymy na charakterystyczne nadgryzione jabłuszko na rozłożonym na łóżku laptopem głównej bohaterki. Równie dobrze ktoś mógłby krzyknąć ?mamy cię?, ponieważ będziemy kojarzyć logo. O tym, że video marketing to bardzo przydatne narzędzie w biznesie, opowiedzą w trakcie trzeciego ?Czwartku Social Media?.

Wszyscy kojarzymy informację o lokowaniu produktu, które pojawia się przed różnymi formatami. Później patrzymy na charakterystyczne nadgryzione jabłuszko na rozłożonym na łóżku laptopem głównej bohaterki. Równie dobrze ktoś mógłby krzyknąć „mamy cię”, ponieważ będziemy już kojarzyć logo. O tym, że video marketing to bardzo przydatne narzędzie w biznesie, opowiedzą w trakcie trzeciego „Czwartku Social Media”.

Jeśli jeszcze nie wpisaliście w kalendarzu przy dacie 22 września trzeciego „Czwartku Social Media”, to zróbcie tak koniecznie, bo naprawdę warto. Najbliższe spotkanie zostanie w całości poświęcone video marketingowi i tradycyjnie wszystkich gości czeka porcja solidnej wiedzy podana w sposób lekki i w luźniejszej atmosferze w Arturo Ristorante & Bowling Club w Galerii Wisła na Podolszycach.

W jaki sposób wykorzystać materiał wideo w promocji produktów? O tym opowie w Płocku Mateusz Kowalczyk z Offon Agency (początek o godzinie 18.00). Kowalczyk podkreśla, że nie należy ograniczać się do myślenia o samej produkcji wideo. Temat należy potraktować kompleksowo, zaczynając od strategii komunikacji, przez produkcję po plan dystrybucji. W jednym z wywiadów tłumaczy, że to właśnie wideo trafia do nas dziesięć tysięcy razy szybciej niż najlepszy tekst marketingowy, ma także większy wpływ niż zdjęcia. Według niego nie ma rzeczy niemożliwych. Jeśli sklep ogrodniczy chce zareklamować glebogryzarkę, to można to zrobić, ale pod warunkiem odpowiedniego, niestandardowego pomysłu i zadbania o dobrą jakość produkcji.

Po nim nadejdzie czas na prelekcję Filipa Cyprowskiego i Jakuba Wyglądała na temat „telewizji 2.0, czyli jak wideo zmienia social media”. Już zawczasu uprzedzili, że wnioski będą znacznie ciekawsze niż stwierdzenie, że Facebook zmienia się w telewizję. Filip Cyprowski od siedmiu lat zajmuje się dostarczaniem wiedzy dla firm i instytucji, tłumaczy zależności i zjawiska zachodzące w mediach społecznościowych. Z kolei Jakub Wyglądała (Sotrender) w branży reklamowej działa od pięciu lat. Odpowiada za kontakty z kluczowymi klientami.

Tuż po tej części rozpocznie się blok „Rób internety w Płocku”, tym razem temat brzmi: „Videoriver czy to w Płocku możliwe”. Gościem będzie Kamil Braz Ziółkowski, człowiek ze smykałką do montażu. Realizował już klipy muzyczne dla takich kapel, jak Milczenie Owiec lub - tym razem z naszych lokalnych zespołów - dla Klubu Zdesperowanych Romantyków, The Old Crone czy też dla gitarzysty Krzysztofa Misiaka. Zajmuje się realizacją, montażem postprodukcją materiałów wideo. Prywatnie posiadacz wypielęgnowanej brody i muzyk, autor tekstów. Na jednej scenie występował obok wielu artystów: O.S.T.R, Małpy, Pezeta, Radia Bagdad, Power Of Trinity, Elektrycznych Gitar.  

Początek o godzinie 17.45, pierwszy panel zaplanowano kwadrans później. Wstęp wolny. 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE