Czego powinniśmy oczekiwać od agencji SEO w 2019 roku?

Opublikowano:
Autor:

Czego powinniśmy oczekiwać od agencji SEO w 2019 roku? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Ogromny odsetek osób prowadzących działalność komercyjną w sieci od czasu do czasu staje przed wyborem partnera, który skutecznie zajmie się promocją e-sklepu lub firmowej strony w internecie. Agencje interaktywne zdają się w takim wypadku naturalnym sprzymierzeńcem przedsiębiorców, kompleksowo dbając o rozpoznawalność marki, jej widoczność w różnych kanałach komunikacyjnych a także jej percepcje i połączenia z innymi wartościowymi zakątkami globalnej pajęczyny. Jak jednak zyskać pewność, że wybrana przez nas marka zda egzamin na polu marketingu w wyszukiwarce internetowej? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć poniżej.

Ogromny odsetek osób prowadzących działalność komercyjną w sieci od czasu do czasu staje przed wyborem partnera, który skutecznie zajmie się promocją e-sklepu lub firmowej strony w internecie. Agencje interaktywne zdają się w takim wypadku naturalnym sprzymierzeńcem przedsiębiorców, kompleksowo dbając o rozpoznawalność marki, jej widoczność w różnych kanałach komunikacyjnych a także jej percepcje i połączenia z innymi wartościowymi zakątkami globalnej pajęczyny. Jak jednak zyskać pewność, że wybrana przez nas marka zda egzamin na polu marketingu w wyszukiwarce internetowej? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć poniżej.

Sprawdź poprzednich klientów i historię firmy

Przede wszystkim na etapie researchu do naszych zadań należeć będzie sklasyfikowanie poszczególnych firm pod względem zakresu ich działalności. Oczywiście celować powinniśmy w jak najszersze spektrum wykonywanych czynności, począwszy od audytów SEO i UX, przez optymalizację oraz dopasowanie witryn do urządzeń mobilnych aż po pomysły na skuteczny i unikalny content marketing połączony z całościową wizją obecności i komunikacji w mediach społecznościowych. Dobra agencja zajmie się wyborem słów kluczowych, prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych oraz oczywiście dopracowaniem grupy docelowej czy też odnalezieniem płaszczyzn, na których możemy efektywnie odróżnić się od dominującej rynek konkurencji. Mówiąc krótko, właściwa agencja zrobi za nas niemal wszystko, oczywiście w granicach określonych przez nas w umowie.

Warto jednak przed zdecydowaniem się na usługi pozycjonowania wypróbować konkretne marki. Model, w którym przez miesiąc lub więcej stajemy się „próbnym klientem” zyskuje coraz większą popularność – także i tu szukać trzeba jednak marketerów mających wcześniej styczność ze stronami porównywanymi wielkością i asortymentem do naszego sklepu online. Dobrym krokiem będzie przeglądanie referencji na stronie oraz, o ile to możliwe, sprawdzenie pozycji i sytuacji finansowej firm widniejących w portfolio. Innym, acz równie ważnym wyznacznikiem profesjonalizmu będzie deklarowana przez dany podmiot ilość lat spędzonych na praktykowaniu reklamy w sieci (źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/).

Liczy się zwycięski skład!

Co więcej, zdecydowanie należy też pomyśleć o prześwietleniu personalnej oferty danej agencji. W zakładce o firmie lub zespole pracującym na Wasze pozycje powinni znajdować się doświadczeni i otwarci na pytania specjaliści, w tym webmasterzy, copywriterzy, graficy, eksperci PPC, seowcy, fachowcy od pijaru oraz mistrzowie budowania marki w serwisach pokroju Facebooka i Instagrama, które to z roku na rok zyskują na znaczeniu. Szczególnie jednak, zwłaszcza na początku, liczyć będą się profesjonaliści w dziedzinie Pay Per Click, a więc linków sponsorowanych Google Ads, ze wszystkimi meandrami ustawień narzędzia. To za ich sprawą jeszcze nim zacznie działać pozycjonowanie, będziemy mogli cieszyć się napływem odwiedzających z wyszukiwarki.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE