Czas na ostateczną decyzję. Wybieramy!

Opublikowano:
Autor:

Czas na ostateczną decyzję. Wybieramy! - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Przyszedł czas na ostateczne starcie projektów do budżetu obywatelskiego - głosujemy od poniedziałku do niedzieli. Zobacz, gdzie staną urny.

Przyszedł czas na ostateczne starcie projektów do budżetu obywatelskiego - głosujemy od poniedziałku do niedzieli. Zobacz, gdzie staną urny.

To już ostatni etap realizowanego po raz pierwszy w Płocku projektu budżetu obywatelskiego, w którym mieszkańcy zadecydują, na co przeznaczyć część miejskich pieniędzy. W tym roku na pomysły płocczan zarezerwowano w budżecie 3 mln zł, niewykluczone, że w kolejnych edycjach pieniędzy będzie więcej. Do wyboru mamy 10 propozycji, głównie są to inwestycje, ale zdarzają się też tzw. projekty miękkie.

Głosowanie rusza w poniedziałek, potrwa do niedzieli 14 kwietnia, natomiast zwycięski projekt lub projekty poznamy 17 kwietnia. Głosować na maksymalnie trzy pomysły może każdy pełnoletni mieszkaniec Płocka mający czynne prawo wyborcze.

Do części mieszkańców trafiły już karty do głosowania, można je też pobrać w miejscach, w których staną urny, a także ze strony internetowej Ratusza. Oddać głos na swoich faworytów możemy również drogą elektroniczną.

Za biurem prasowym Ratusza podajemy listę miejsc, w których staną urny:

1. Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej)
8 – 10 kwietnia (poniedziałek – środa) w godz. 7.30 – 15.30
11 kwietnia (czwartek) w godz. 8.30 – 17.30
12 kwietnia (piątek) w godz. 8.30 – 15.30

2. Urząd Miasta Płocka, portiernia (wejście od ul. Zduńskiej)
13 – 14 kwietnia (sobota – niedziela) w godz. 10 – 18

3. Miejski Urząd Pracy
8 – 12 kwietnia (poniedziałek – piątek) w godz. 8 – 15

4. Galerie handlowe: Mazovia, Mosty, Wisła
12 kwietnia (piątek) w godz. 15 - 19
13 kwietnia (sobota) w godz. 10 – 18
14 kwietnia (niedziela) w godz. 10 – 18

5. Gimnazjum nr 3 ul. Krakówka 4
8 – 12 kwietnia (poniedziałek – piątek) w godz. 7 – 19 w holu głównym

Ci, którzy chcą głosować drogą elektroniczną, powinni przesłać wypełniony formularz jako załącznik (do pobrania od 8 kwietnia na ) na adres .

Weryfikacja głosujących odbywa się poprzez podanie na formularzu do głosowania imienia i nazwiska oraz nr PESEL. - Mając na uwadze bezpieczeństwo danych osobowych karty do głosowania zostaną zniszczone w ciągu 14 dni po wyborach - zapowiada Ratusz.

Szerzej wszystkie 10 projektów możecie poznać na naszym portalu, zachęcamy również do dyskusji nad ich zasadnością. Opisaliśmy dokładnie każdy z osobna:

Numer 1:

Numer 2:

Numer 3:

Numer 4:

Numer 5:

Numer 6:

Numer 7:

Numer 8:

Numer 9:

Numer 10: Rondo turbinowe na Radziwiu

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE