reklama

Bolid Roberta Kubicy można oglądać w Płocku

Opublikowano:
Autor:

Bolid Roberta Kubicy można oglądać w Płocku  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPrzez kilka najbliższych dni płocczanie będą mogli z bliska obejrzeć bolid zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Pojazd odwiedził już kilka lokalizacji w Polsce, a od piątku 9 października będzie dostępny dla płocczan przed siedzibą PKN ORLEN przy ul. Chemików 7.

Przez kilka najbliższych dni płocczanie będą mogli z bliska obejrzeć bolid zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Pojazd odwiedził już kilka lokalizacji w Polsce, a od piątku 9 października będzie dostępny dla płocczan przed siedzibą PKN ORLEN przy ul. Chemików 7. 

Polskie tournee bolidu zaczęło się na Forum Ekonomicznym w Karpaczu, a już teraz jest w Płocku. Pojazd, którym na co dzień jeżdżą kierowcy Formuły 1, będzie można oglądać do 18 października. 

- Inauguracja podróży bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN odbyła się równo miesiąc temu. Przez cztery tygodnie bolid mogli podziwiać m.in. uczestnicy Forum Ekonomicznego w Karpaczu, a później mieszkańcy Krakowa, Wrocławia i Poznania. Od piątku 9 października bolid będzie można oglądać przez ponad tydzień  w siedzibie PKN ORLEN w Płocku przy ul. Chemików 7. Następnie bolid odwiedzi jeszcze Rzeszów, Gdańsk i Warszawę - informuje biuro prasowe ORLENU. 

Koncern wylicza, że mimo trwającej pandemii, ekwiwalent reklamowy związany ze sponsoringiem sportowym jest bardzo solidną platformą marketingową. Ewkiwalent reklamowy w 2020 roku koncern wylicza na 186 mln złotych, a ORLEN w polskich mediach pojawił się ponad 465 tys. razy.

- PKN ORLEN jest najaktywniejszym sponsorem sportu w Polsce. Poza Formułą 1 Koncern angażuje się m.in. w takie dyscypliny motosportu, jak DTM, rajdy, żużel, F1H2O, akrobacje lotnicze, a także  siatkówkę, lekkoatletykę, kolarstwo, piłkę nożną, piłkę ręczną, jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. To zaangażowanie doceniają konsumenci. Według najnowszych badań niemal co drugi Polak wymienia PKN ORLEN jako najaktywniejszego sponsora sportu w kraju - przytacza koncern. - Absolutna większość (85%) Polaków uważa PKN ORLEN za najaktywniejszego sponsora sportu spośród firm branży motoryzacyjnej. Twarzą tego zaangażowania jest Robert Kubica, którego osobę z PKN ORLEN spontanicznie kojarzy niemal 70% respondentów.

Polski kierowca wykorzystywany był w dwóch kampaniach społecznych - #DobryKierowca, promującej odpowiedzialne zachowanie na drodze oraz #WspieramPolskę, zachęcającą do patriotyzmu gospodarczego. 

W ubiegłym roku Grupa ORLEN odnotowała 4% wzrostu sprzedaży paliw, wyraźnie zwiększyła się także sprzedaż oferty pozapaliwowej, czyli np. produktów gastronomicznych.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE