Reklama

Reklama

Biuro Obsługi Klienta w ratuszu będzie nieczynne

Opublikowano: 31 marca 2021 06:52
Autor: | Zdjęcie: Michał Wiśniewski

Biuro Obsługi Klienta w ratuszu będzie nieczynne  - Zdjęcie główne

foto Michał Wiśniewski

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Od 31 marca do 12 kwietnia Biuro Obsługi klienta w ratuszu będzie nieczynne.

Reklama

Zawieszenie działalności dotyczy Biura Obsługi Klienta w głównym budynku urzędu miasta, przy ul. Stary Rynek 1. Ratusz nie informuje co jest powodem zawieszenia działalności Biura Obsługi Klienta. 

- Otwarta jest natomiast kasa w budynku ratusza oraz punkt odbioru korespondencji. Można też pozostawiać dokumenty w urnach znajdujących się przy wejściu do Urzędu Miasta Płocka - informuje ratusz. 

Bez zmian działają za to punkty przy al. Piłsudskiego i Urząd Stanu Cywilnego. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.