Zamknij
REKLAMA

Najlepsze gadżety reklamowe na firmowej konferencji

14:36, 18.06.2020 | materiały partnera

Firmowe konferencje, podobnie jak wszystkie inne eventy branżowe, są doskonałą okazją do zareklamowania swojej marki i budowania jej wizerunku. Aby jeszcze skuteczniej docierać do odbiorców z marketingowym przekazem, na wydarzenie warto przygotować dedykowane gadżety reklamowe. Jakie przedmioty opatrzone logo najlepiej nadają się do promowania firmy na konferencji?

Torby z nadrukiem

Tkaninowe torby to niebywale uniwersalne gadżety reklamowe. Sprawdzają się na każdej firmowej konferencji, niezależnie od branży czy tematyki. Dzięki nim można mieć wszystkie niezbędne przedmioty zawsze przy sobie. Prezentują się ładnie i gustownie, dlatego już same w sobie stanowią miłe upominki dla pracowników czy innych osób biorących udział w wydarzeniu. Co więcej, można umieścić w nich inne drobniejsze gadżety reklamowe, materiały informacyjne oraz ulotki o czysto promocyjnym charakterze i takie pakiety wręczyć gościom.

Torby z nadrukowanym logo przyczyniają się do promowania marki podczas wydarzenia, ale też na zewnątrz. Dzięki nim reklama wędruje śladami użytkowników gadżetów, trafiając do szerokiego grona odbiorców. Niebagatelne znacznie ma też fakt, że torby wielorazowego użytku mogą umacniać wizerunek firmy jako przedsiębiorstwa dbającego o środowisko.

Kufle z logo

Jednymi z gadżetów, które najczęściej pojawiają się na firmowych konferencjach, są kubki z nadrukiem. To praktyczne i uniwersalne przedmioty, przydatne niezależnie od okoliczności. Z powodu ich popularności na firmowych eventach trudno jednak pozytywnie zaskoczyć obdarowanych. Trzeba szukać sposobów na przykucie uwagi odbiorców i zapisanie się w ich pamięci poprzez drukowanie na kubkach chwytliwych tekstów, humorystycznych haseł czy kunsztownych grafik cieszących oko. Sama forma kubka z logo rzadko zaskakuje. Inaczej jest w przypadku gadżetów takich jak kufle z nadrukiem. Na firmowych konferencjach nie widuje się ich za często, dlatego same w sobie okazują się atrakcyjnymi podarunkami budzącymi zainteresowanie.

Kufle z logo – szklane i ceramiczne – mają również tę zaletę, że można doskonale wyeksponować na nich grafikę związaną z marką. Przezroczyste szkło to transparentny materiał. Dzięki niemu logo jest dobrze widoczne i od razu przyciąga wzrok. Ceramiczne kufle z nadrukiem pozwalają z kolei na wyeksponowanie grafiki na zasadzie kontrastu kolorów. Logo silnie odróżnia się od tła w innym kolorze i przykuwa uwagę. Kufle z logo są też bardzo pojemne – ich walor praktyczny również zasługuje na podkreślenie. Ponadto takie gadżety reklamowe mogą stać się niebanalną ozdobą biurka pracowników. W dekoracyjnych naczyniach zmieszczą się najróżniejsze przybory piśmiennicze, dzięki czemu łatwiej utrzymać porządek na stanowisku pracy. Jeżeli zatem szukasz ciekawych gadżetów reklamowych na firmową konferencję, które posłużą także na co dzień, kufle z nadrukiem możesz zamówić na stronie https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kufle/.

Artykuły piśmiennicze

Firmowa konferencja to okazja do zdobycia wiedzy i nawiązania kontaktów. Warto zatem ułatwić uczestnikom wydarzenia zapisywanie przydatnych informacji, wręczając im gadżety reklamowe takie jak notesy i długopisy. Akcesoria piśmiennicze opatrzone logo firmy czy nazwą eventu przydadzą się również na co dzień po zakończeniu konferencji. Obdarowane nimi osoby będą mieć częsty kontakt z marką, niejako zapisując jej obecność w swojej świadomości.

Dobrze przemyślane gadżety reklamowe wręczane w prezencie uczestnikom firmowej konferencji pomogą wypromować markę i staną się ważnym elementem w budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Warto podarować gościom, ale też współorganizatorom wydarzenia torby z nadrukiem, kufle z logo albo artykuły piśmiennicze (jeśli budżet na to pozwala, świetnym pomysłem okaże się połączenie ich w pakiet). Niezależnie od wyboru konkretnego gadżetu, zawsze trzeba pamiętać o ładnym wyeksponowaniu logo oraz nawiązaniu współpracy z firmą oferującą akcesoria z trwałymi nadrukami.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA