Reklama

Reklama

ZUS ma nowe urządzenie. To wideotłumacz

Opublikowano: 22 kwietnia 2016 09:36
Autor:

ZUS ma nowe urządzenie. To wideotłumacz - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Od kilku dni ZUS miga dla niesłyszących klientów - wszystko dzięki nowemu urządzeniu, które tłumaczy rozmowę na język migowy.

Reklama

Od kilku dni ZUS miga dla niesłyszących klientów - wszystko dzięki nowemu urządzeniu, które tłumaczy rozmowę na język migowy.

Jak poinformowała Barbara Smardzewska-Czmiel, rzeczniczka płockiego ZUS-u, w oddziale obsługi klienta wyznaczono specjalne stanowisko dysponujące możliwością połączenia z wykwalifikowanym pracownikiem Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Będzie on prowadził rozmowę z niepełnosprawnym klientem za pośrednictwem komputerowego programu do wideokonferencji przy jednoczesnej bezpośredniej łączności z pracownikiem z Płocka.

Aby skorzystać z wideotłumacza, niesłyszący powinni na biletomacie wyznaczającym kolejkę wybrać symbol „ucha”. Ci, którzy mają swój profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, mogą również wcześniej umówić wizytę z usługą wideotłumaczenia.

Rzeczniczka przypomina, że w płockim ZUS-ie od 2006 r. zatrudniona jest osoba posługująca się językiem migowym. Wideotłumacz będzie dla niej wsparciem w rozmowach z klientami.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.