Reklama

Reklama

Wysokie opłaty za parkowanie pod Biedronkami. Jak to wygląda w Płocku?

Opublikowano: śr, 30 maj 2018 06:00
Autor:

Wysokie opłaty za parkowanie pod Biedronkami. Jak to wygląda w Płocku? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Pod wybranymi sklepami sieci Biedronka w całym kraju pojawiły się płatne parkingi. Jeden funkcjonuje także w Płocku, a za brak biletu parkingowego możemy zapłacić mandat.

Reklama

Pod wybranymi sklepami sieci Biedronka w całym kraju pojawiły się płatne parkingi. Jeden funkcjonuje także w Płocku, a za brak biletu parkingowego możemy zapłacić mandat.

W Płocku znajduje się 10 sklepów Biedronka, a jedyny, płatny parking tej sieci zlokalizowany jest przy ul. Czwartaków 9, o czym informuje stosowna tablica. 

- Miejsca te zawsze posiadają minimalny gwarantowany okres bezpłatnego postoju (w przypadku parkingu w Płocku są to dwie godziny) dostosowany do średniego czasu dokonywania zakupów w danej lokalizacji - wyjaśnia Barbara Tokarz, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A. - Ich celem jest zapewnienie możliwości postoju naszym zmotoryzowanym klientom w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i niewielkiej liczbie ogólnodostępnych miejsc postojowych. 

Jak zaznacza Barbara Tokarz, decyzja o wprowadzeniu płatnych parkingów wynika najczęściej z obserwacji samych klientów zgłaszających uwagi dotyczące braku miejsca do parkowania. 

- Po wprowadzeniu takiego rozwiązania wielokrotnie odnotowywaliśmy pozytywne sygnały od zadowolonych klientów, mogących swobodnie zrobić zakupy, bez konieczności szukania miejsca parkingowego - mówi Barbara Tokarz. - Podobnie jest w przypadku parkingu przy ul. Czwartaków w Płocku. 

Płatnymi parkingami przy sklepach Biedronka zarządza kilka firm wyspecjalizowanych w tym obszarze. Ich działania reguluje umowa podpisana z Jeronimo Martins Polska, która płaci za świadczone usługi i nie uzyskuje z tego tytułu żadnych przychodów. 

- Z naszej weryfikacji wynika, że mandaty wystawiane są najczęściej zaraz po wprowadzeniu płatnego parkingu, jednak są one praktycznie zawsze rozpatrywane na korzyść klienta, jeśli przedstawi on paragon stanowiący dowód zakupów w sklepie naszej sieci - dodaje Barbara Tokarz.

Klientom przypominamy, że do bezpłatnego parkowania upoważnia bilet pobrany wcześniej w obecnym na parkingu parkomacie, który należy umieścić za przednią szybą, w widocznym miejscu. 

Ewentualne reklamacje można składać do zarządzającego parkingiem lub do Biura Obsługi Klienta sieci Biedronka dostępnego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem tel. 800 080 010 lub (22) 205 33 00, a także mailowo na adres: [email protected] 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (18)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.