reklama

Wstrzymują wyznaczanie terminów wizyty. Urząd będzie działał inaczej

Opublikowano:
Autor:

Wstrzymują wyznaczanie terminów wizyty. Urząd będzie działał inaczej - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościZmienił się system funkcjonowania Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich urzędu miasta. Wstrzymano wyznaczanie nowych terminów na wizyty. Urzędnicy zachęcają do załatwiania spraw przez internet.

Zmienił się system funkcjonowania Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich urzędu miasta. Wstrzymano wyznaczanie nowych terminów na wizyty. Urzędnicy zachęcają do załatwiania spraw przez internet. 

Ratusz informuje o zmianach funkcjonowania punktu urzędu miasta przy Piłsudskiego. Do tej pory można było złożyć wniosek i telefonicznie umówić się na wizytę, żeby załatwić swoją sprawę. Teraz zostało to wstrzymane. 

- Obecnie dokumenty i wnioski można – i przede wszystkim powinno się - składać elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP lub poczty. Przy wejściu do gmachu przy al. Piłsudskiego 6 nadal stać będzie urna na dokumenty. Kto jednak zdecyduje się przyjść do Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego musi pamiętać o ograniczeniach w poruszaniu się, wprowadzonych rozporządzeniem ministra zdrowia. Taka wizyta musi być uzasadniona - mówi Hubert Woźniak z Referatu Informacji Miejskiej ratusza. 

Wiele spraw, choć oczywiście nie wszystkie, można teraz załatwić przez internet:

  • zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu jest możliwe za pośrednictwem platformy ePUAP, można też wysłać maila na adres komunikacja@plock.eu. Na zarejestrowanie pojazdu trzeba niestety poczekać.
  • elektroniczne złożenie wniosku o wydanie/wymianę prawa jazdy jest również możliwe za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej PWPW,
  • wniosek o wydanie dowodu osobistego, zameldowanie lub wymeldowanie można też złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP,
  • w przypadku zgubienia dowodu osobistego należy wysłać maila na adres obywatelskie@plock.eu,
  • przedsiębiorcy wnioski do CEiDG mogą składać przy pomocy platformy ePUAP.
  • Wnioski do CEiDG o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie oraz wykreślenie wpisu na drukach można złożyć w późniejszym terminie (jako datę skuteczności wniosku można wskazać datę wsteczną) - informuje ratusz. W pozostałych sprawach można wysłać maila na adres dzialalnosc@plock.eu.

- Niezależnie od rodzaju czynności, jaką chcemy wykonać najlepszym rozwiązaniem będzie telefon do pracowników UMP przy al. Piłsudskiego, którzy udzielą wszystkich informacji. A więc w sprawach dotyczących dowodów osobistych, meldunków, rejestracji pojazdów, praw jazdy, działalności gospodarczej prosimy o kontakt telefoniczny z komórką merytoryczną - informuje Woźniak. 

Urzędnicy przypominają także, że urząd miasta obsługuje tylko mieszkańców Płocka. Mieszkańcy powiatu powinni udać się do starostwa powiatowego. 

Numery telefonów:

Referat Spraw Obywatelskich – 367-08-60;

Referat Komunikacji – 367-08-61;

Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej – 367-16-08.

 

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo