W Polsce działa ponad 1800 stacji pod szyldem PKN ORLEN i jak wynika z badań są to najbardziej rozpoznawalne stacje w kraju, a przy tym liderem w pod względem jakości produktowej. Segment detaliczny to coraz ważniejsza pozycja w wynikach finansowych koncernu.
Koncern rusza z kamapnią „stop.cafe budzi apetyt na życie", która ma promować ofertę śniadaniową dostępną w wybranych stacjach, w tym nowość - kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym.
- Śniadania na Stop Cafe to gwarancja świeżości i dobrego smaku. Kanapki przygotowywane są z pieczywa wypiekanego na miejscu, opartego o własne receptury, półproduktów mięsnych, sosów i warzyw. Uzupełnieniem śniadaniowej oferty jest wyśmienita kawa, która jest jednym z najchętniej kupowanych produktów na stacjach ORLEN. Parzona jest z wyselekcjonowanych ziaren z plantacji w Ameryce Środkowej i Afryce. Uprawy te są objęte certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu. W ofercie Stop Cafe dostępne są także m.in. hot dogi, nuggetsy, sałatki oraz dania obiadowe i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
Kampania „stop.cafe budzi apetyt na życie" potrwa do 31 marca, a w poniedziałek 22 lutego na oficjalnych kanałach PKN ORLEN ruszy specjalny konkurs.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.