Reklama

Reklama

W ten czwartek może być kosmicznie

Opublikowano: pon, 25 kwi 2016 10:18
Autor:

W ten czwartek może być kosmicznie - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Będzie o kryzysowych sytuacjach w biznesie, poznamy 10 powodów, dla których warto monitorować sieć i posłuchamy od „dowódcy stacji kosmicznej Astrofaza” o tym, jak wykorzystać video do budowania zasięgu i wizerunku. A zatem kto chętny do eksploracji wciąż mu nieznanych zakątków mediów społecznościowych?

Reklama

Będzie o kryzysowych sytuacjach w biznesie, poznamy 10 powodów, dla których warto monitorować sieć i posłuchamy od „dowódcy stacji kosmicznej Astrofaza” o tym, jak wykorzystać video do budowania zasięgu i wizerunku. A zatem kto chętny do eksploracji wciąż mu nieznanych zakątków mediów społecznościowych?

W najbliższy czwartek startuje drugi Czwartek Social Media w klubie Poofa. Prelegenci już wytypowani, więc całej reszcie słuchaczy zostaje tylko przybyć, rozsiąść się wygodnie i posłuchać, co jeszcze ciekawego da się wyłuskać z obszaru mediów społecznościowych, a co może nam się przydać prywatnie lub zawodowo. Tu warto pamiętać o jednym, na tych spotkaniach zawsze łączymy przyjemne z pożytecznym.

Jako pierwsza zaprezentuje się Monika Czaplicka. Przedstawi „Rys historyczny kryzysów marek”, czyli jak sobie radzono kiedyś i dziś. Czaplicka pracuje w agencji Wobuzz, prowadzi także własny fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga. Współautorka II tomu Biblii E-biznesu. Napisała książkę „Zarządzanie kryzysem w social media”.

Kolejna prelegentka pracowała już dla takich marek, jak Coca-Cola, Microsoft czy LG, odpowiadała za planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnych. Od dwóch lat Jagoda Prętnicka zajmuje się komunikacją marketingową dla działającego już w 25 europejskich państwach SentiOne. Firma świadczy usługi dla Procter&Gamble, mBanku, Allegro, Groupon. Jej specjalnością jest monitorng internetu i mediów społecznościowych, dostarczenie informacji na temat opinii i wizerunku danej marki wśród użytkowników sieci.

„Rób internety w Płocku”, tak nazwano ostatnią część spotkania z tematem przewodnim „Jak wykorzystać video do budowania swojego zasięgu i wizerunku”. O to, aby było ciekawie, zadba Piotr Kosa Kosek, który od stycznia 2015 roku prowadzi internetowy projekt „Astrofaza”. - Na początku była lokalna, płocka telewizja internetowa Sie Kreci, potem blog, oraz małe, prywatne studio animacji. Jednak to dopiero wykorzystanie jednej z moich dwóch największych pasji, jaką jest kosmos i tematy z nim związane, odniosło największy sukces – mówi na zachętę. - Tworząc Astrofazę, chciałem zainspirować ludzi do odkrywania niesamowitego wszechświata i jego tajemnic. Sprawić choć w małym stopniu, by kosmos znów stał się sexy tematem. Dziś po ponad roku działalności Astrofaza to nie tylko odcinki na kanale You Tube, ale też programy na żywo czy prelekcje w różnych miejscach Polski."

Jak zwykle na tego typu spotkaniach będzie się działo za sprawą wystąpień wzbogaconych prezentacjami, ale znajdzie się również czas na dyskusję czy na rozmowę w kuluarach. Miejsca można zajmować od godziny 17.30. Pamiętajcie, wszystko to już w czwartek, 28 kwietnia w klubie Poofa. Warto zawczasu zaznaczyć sobie tę datę w kalendarzu.

A tak wyglądało pierwsze spotkanie z cyklu Czwartek Social Media:

Fot. Szymon Łabiński/Portal Płock

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (3)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.