reklama
reklama

W magistracie planują przebudowę Biura Obsługi Klienta. Przygotowania trwają

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: UMP

W magistracie planują przebudowę Biura Obsługi Klienta. Przygotowania trwają - Zdjęcie główne

foto UMP

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW płockim magistracie przygotowują się do przebudowy Biura Obsługi Klienta. Chodzi o przystosowanie go do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
reklama

Prace mają rozpocząć się wkrótce. W urzędzie konsultowano już pewne rozwiązania.

- Rozmawialiśmy z przedstawicielami Miejskiej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych i MOPS-u oraz stowarzyszeniami: Pomocy Osobom z Chorobą Alzheimera, Stowarzyszeniem Klub Rodziców Razem Dla Autyzmu oraz Fundacją Ekonomii Społecznej „Przystań”, Stowarzyszenie "De Facto" – zdradził Andrzej Nowakowski, prezydent Płocka. - Organizacje te mają duże doświadczenie w pracy z osobami zmagającymi się z różnego rodzaju dysfunkcjami i podzieliły się swoimi spostrzeżeniami.

reklama

W urzędzie chcą zmodernizować Biuro Obsługi Klienta w taki sposób, by pozbawić je wszelkich barier architektonicznych. 

Ma być wyposażone m.in. w udogodnienia umożliwiające samodzielne poruszanie się na wózkach inwalidzkich, być przyjazne dla osób z dysfunkcjami wzroku, słuchu i innymi niepełnosprawnościami. 

- Dzięki temu poprawi się też komfort osób starszych i opiekunów z małymi dziećmi – przekonuje Nowakowski.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama