Wydział Spraw Obywatelskich w płockim Ratuszu jest komórką, do której zawsze ustawia się wianuszek interesantów. W kwietniu został przeniesiony do budynku przy al. Piłsudskiego 6 po dawnym Centrum Kształcenia Ustawicznego, później zmieniły się godziny urzędowania, które skrócono w okresie letnim. Teraz szykuje się kolejna zmiana.
To właśnie w Wydziale Spraw Obywatelskich prowadzone są sprawy dotyczące m. in. działalności gospodarczej lub dodatków mieszkaniowych. Od kwietnia interesanci byli przyjmowani od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00. Od 1 lipca do 29 sierpnia czas dostępności urzędników dla petentów skrócono.
Ratusz właśnie powiadomił, że od 1 września stanowiska obsługi klienta będą ponownie czynne w identycznych godzinach, jak przed wakacjami, czyli od poniedziałku do piątku między 8.00 a 17.00.
Fot. Portal Płock