Uwaga, urzędnicy musieli się przeprowadzić

Opublikowano:
Autor:

Uwaga, urzędnicy musieli się przeprowadzić - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Przez co najmniej dwa lata płocka delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzki funkcjonować będzie przy 3 Maja 16. A wszystko przez remont dotychczasowej siedziby przy Kolegialnej 15.

Przez co najmniej dwa lata płocka delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego funkcjonować będzie przy 3 Maja 16. A wszystko przez remont dotychczasowej siedziby przy Kolegialnej 15.

Jak poinformowało biuro prasowe MUW, nie będzie przerw w przyjmowaniu klientów. Ta informacja może być szczególnie ważna dla osób chcących skorzystać z biura paszportowego. Remont ma dostosować budynek przy Kolegialnej do bardziej komfortowej obsługi interesantów oraz zwiększyć dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zakończenie prac remontowych jest planowane na 2015 rok.

Zabytkowy gmach tzw. kamery pruskiej wymagał kompleksowego remontu ze względu na kiepski stan techniczny. Do zastępczego lokalu przeniosą się wszystkie wydziały i biura MUW, które funkcjonowały dotychczas przy Kolegialnej 15. Na dawnym miejscu pozostanie Wydział Polityki Społecznej, który działa przy ul. Kolegialnej 20b.
W punkcie paszportowym przy Kolegialnej 15 wszystkie sprawy będzie można załatwiać do 17 maja. Od 20 maja zacznie on funkcjonować już w nowej siedzibie. Pozostałe wydziały w dniu przeprowadzki również będą obsługiwać klientów w starej siedzibie

Od 20 maja zostaną wprowadzone nowe numery telefonów. Stare będą jednak aktualne do końca czerwca. Bez zmian pozostaną adresy poczty elektronicznej. Dodatkowe informacje udzielane będą w sekretariacie delegatury pod numerami: starym 24 262 29 40, 262 41 68 oraz 24 23 51 100.
Z Kolegialnej 15 na 3 Maja 16 przenoszą się również: Mazowiecka Inspekcja Ochrony Środowiska, Mazowiecka Inspekcja Transportu Drogowego, Mazowiecka Inspekcja Handlowa, Krajowe Biuro Wyborcze, Państwowa Straż Rybacka oraz Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska. W tymczasowej siedzibie powinni funkcjonować nie później niż od połowy czerwca.

Remont obejmie między innymi wzmocnienie fundamentów, wymianę okien i drzwi oraz instalacji elektrycznej i sanitarnej. W planach jest również montaż platformy i windy dla niepełnosprawnych. Prace obejmować będą także remont elewacji, przebudowę schodów zewnętrznych i zagospodarowanie terenu zewnętrznego. Remont (jego koszt to ok. 17,2 miliona zł) sfinansowany zostanie z budżetu wojewody.

Harmonogram przenosin:
Oddział                                                            Data                       Nowe numery telefonów


Biuro Kadr i Organizacji – Archiwum              13-14 maja              24 2351-105
Wydział Spraw Obywatelskich – paszporty    15-18 maja    24 23 51110, 24 2351-112, 24 2351-116
Biuro Wojewody - kierownik delegatury         20 maja                    24 2351-102
Biuro Kadr i Organizacji – kancelaria             20 maja                    24 2351-100, 24 2351-103
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości      21 maja                    24 2351-124
Wydział Kontroli                                             22 maja                    24 2351-126
Wydział Infrastruktury i Środowiska                23-24 maja               24 2351-147
Wydział Prawny                                              27 maja                    24 2351-141
Wydział Geodezji                                            28 maja                    24 2351-136
Wydział Bezp.i Zarządzania Kryzysowego       28 maja                    24 2351-134
Biuro Informatyki                                             29 maja                    24 2351-132
Biuro Administracyjne                                     31 maja                    24 2351-106

Przypominamy też, że wydziały i komórki Urzędu Miasta, które do tej pory urzędowały przy 3 Maja, przeniosły się na Bielską.
czytaj:

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE