Gdzie znajdzie się nowy punkt obsługi klienta Urzędu Miasta Płocka? I co tam załatwimy? Zanim to jednak nastąpi budynek przejdzie remont.
Każdy płocczanin kojarzy tzw. dołek przy Miodowej. Budynek formalnie należy do spółki MZGM-TBS. Urzędnicy z Ratusza zapewniają, że remont rozpocznie się jeszcze w tym roku. Zapewne latem. - Na pewno będzie etapowany. Budynek zostanie poddany termomodernizacji, ale w ogólnym zarysie nie zmieni się – mówi Hubert Wożniak z zespołu medialnego Ratusza.
Oficjalnie potwierdza także, że na parterze budynku po zakończonym remoncie Ratusz przymierza się do umieszczenia nowego punktu obsługi klienta. - Będzie on obsługiwał płocczan w sprawach, które załatwiają w Urzędzie najczęściej - m.in. meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, opłaty za śmieci, czy nieruchomości, bo będzie tam również kasa. Chcemy w ten sposób wyjść naprzeciw potrzebom płocczan, którzy nie będą musieli już przyjeżdżać na Stary Rynek, czy do budynku przy al. Piłsudskiego. Będzie to również ułatwienie w kontekście wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania.
Nie wiadomo jednak, od kiedy nowy punkt będzie już dostępny dla mieszkańców. - Uruchomienie systemów informatycznych takiej placówki zależy nie od nas, ale od ministerstwa administracji, od ministerstwa cyfryzacji oraz Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych – dodaje Hubert Woźniak.