reklama

TVN Turbo z Imprezą w Płocku

Opublikowano:
Autor:

TVN Turbo z Imprezą w Płocku - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościDługi weekend obfitował w istny zlot stacji telewizyjnych i radiowych, które skwapliwie korzystały z tego, co nasze miasto ma do zaoferowania. Okazało się także, że nie tylko mamy stadion i amfiteatr, który potrafi przygarnąć znaczną ilość rozbawionej widowni, ale Płock to również świetna baza pod zloty motoryzacyjnych klasyków, a tereny obok stoczni na Radziwiu dosłownie zakręciły stacją TVN Turbo.

Długi weekend obfitował w istny zlot stacji telewizyjnych i radiowych, które skwapliwie korzystały z tego, co nasze miasto ma do zaoferowania. Okazało się także, że nie tylko mamy stadion i amfiteatr, który potrafi przygarnąć znaczną ilość rozbawionej widowni, ale Płock to również świetna baza pod zloty motoryzacyjnych klasyków, a tereny obok stoczni na Radziwiu dosłownie zakręciły stacją TVN Turbo.

 

W ubiegły piątek po raz kolejny do Płocka przyjechała ekipa jednej ze stacji wywodzącej się ze stajni grupy TVN, żeby nakręcić spot reklamujący swoją jesienną ramówkę, w tym program „K 2 – Kierowców dwóch”, do którego obejrzenia od jakiegoś czasu oficjalnie już zachęca polski mistrz rajdowy Tomasz Kuchar. Program poprowadzi w duecie z Kubą Bielakiem. Jak twierdzi sama stacja na profilu na Facebooku, kierowcy rozwieją w nim motoryzacyjne mity, przy okazji stwarzając sporo zamieszania. Obaj panowie zjawili się w naszym mieście z ekipą telewizyjną i z jeszcze jednym gościem specjalnym, którym okazało się auto Subaru Impreza znane ze swoich sportowych korzeni.

Zdjęcia miały rozpocząć się około godziny 10.00 i potrwały w zasadzie cały dzień. Wykorzystano przy nich rozmaite płockie plenery, m. in. most, tereny Płockiego Parku Przemysłowo-Technologicznego oraz okolicę stoczni na ul. Portowej na Radziwiu. – Z TVN Turbo Ratusz współpracował już nie pierwszy raz – tłumaczy Hubert Woźniak z zespołu medialnego Urzędu Miasta Płocka. – Do spotu być może trafi jakieś 80% ujęć właśnie z Płocka. W produkcji klipu pomagaliśmy organizacyjnie, w żadnym razie nie partycypując w kosztach – zaznacza. – Pomagaliśmy stacji zorganizować grupę statystów, czy to chętnych motocyklistów, czy też kierowców. Szczególnie chodziło o jedno ujęcie, kiedy auto prowadzone przez Tomasza Kuchara wykonywało skok na tzw. hopce, czyli specjalnej przeszkodzie, dzięki której auto mogło wzbić się w górę – opowiadał Woźniak, który obserwował przebieg prac produkcyjnych.

W sieci można już zobaczyć pierwsze klipy reklamowe TVN Turbo związane z premierową ramówką, w tym fragmenty z pracy ekipy telewizyjnej w Płocku.

Fot.: materiały promocyjne UMP

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE