reklama
reklama

Szymon Marciniak został ambasadorem jednej z marek. Co będzie reklamował?

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: FB Szymona Marciniaka

Szymon Marciniak został ambasadorem jednej z marek. Co będzie reklamował? - Zdjęcie główne

Szymon Marciniak | foto FB Szymona Marciniaka

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W ub.r. międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy Skarbowej, sprzedającej złoto inwestycyjne, reklamował także PKO BP Ekstraklasę w Canal+ Polska. Teraz będzie reklamował napoje.
reklama

Szymon Marciniak ma 43 lata, urodził się w Płocku. Absolwent III Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, ukończył studia pedagogiczne na Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi.

Marciniak, mieszkający w podpłockiej gminie Słupno, uznawany jest za jednego z najlepszych sędziów piłkarskich świata. Niedawno został uznany drugi raz z rzędu najlepszym piłkarskim sędzią świata przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Futbolu (IFFHS).

Reklamowe oferty dla Szymona Marciniaka

Polski arbiter sędziował ostatnie finały najważniejszych piłkarskich wydarzeń: Mistrzostw Świata, Ligi Mistrzów oraz Klubowych Mistrzostw Świata. Jest bardzo rozpoznawalną osobą, co oczywiście przekłada się na oferty reklamowe.

W lipcu ub.r. Marciniak reklamował PKO BP Ekstraklasę w Canal+. Z kolei we wrześniu 2023 r. ruszyła kampania reklamowa "Twoja decyzja na wagę złota". W największych stacjach telewizyjnych i radiowych pokazywał się nasz eksportowy sędzia Marciniak został ambasadorem Mennicy Skarbowej, sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne. 

A w tym roku? Jak podał portal wiadomoscihandlowe.pl, Grupa Maspex wybrała Szymona Marciniaka do współpracy przy promowaniu napojów spółki. Został on ambasadorem linii izotoników marki DrWitt.

- W ramach współpracy Szymon Marciniak uczestniczył będzie w działaniach komunikacyjnych marki DrWitt. Grupa Maspex wyjaśnia, że wybrała go ze względu na sportowe sukcesy, profesjonalizm, ambicję oraz aktywny i sportowy styl życia - informuje portal.

Maspex jest właścicielem marki Dr Witt od 2015 r., gdy Grupa przejęła aktywy firmy Agros Nova. Izotoniki dołączyły do portfolio w lipcu 2023 r. Maspex chce nimi zainteresować osoby aktywne fizycznie.

– Szymon Marciniak jest świetną inspiracją dla osób chcących zostać mistrzami w swojej dziedzinie oraz rozwijać sportowe pasje, prowadzić aktywny tryb życia. Jest osobą, która wie, jak ważne jest dobre nawodnienie. Szymon swoją postawą na boisku i poza nim, szybkością podejmowania decyzji, idealnie pasuje jako ambasador linii izotoników DrWitt – mówi Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE Beverages w Grupie Maspex, cytowana przez Wiadomości Handlowe.

Maspex wybrał Szymona Marciniaka

Dodajmy, że Maspex jest największą polską prywatną firmą w branży spożywczej oraz jedną z największych w Europie Środowo-Wschodniej. 

Grupę zapoczątkowało przedsiębiorstwo Maspex powstałe w 1990 r., zajmujące się konfekcjonowaniem zabielacza do kawy i kakao. W 1993 roku rozpoczęto produkcję owocowej herbaty rozpuszczalnej, kakao instant, kawy cappuccino oraz czekolady, rok później rozpoczęto produkcję cukierków.

W latach 1998–1999 firma tworzyła oddziały zagraniczne w Czechach, Rumunii, Węgrzech i Słowacji. W 1999 Maspex przejął spółkę Anin oraz Tymbark. W marcu 2003 Grupa Maspex zakupiła spółkę Lubella  poszerzając tym samym swoją ofertę o makarony, płatki śniadaniowe, kasze i mąki. 

W 2010 r. Grupa weszła w kategorię napojów energetycznych poprzez rozpoczęcie współpracy z Fundacją „Równe Szanse” i Dariuszem Tigerem Michalczewskim. Dzięki zawartej umowie Maspex uzyskał wyłączną licencję do używania oznaczenia Tiger i wykorzystywania wizerunku boksera w promocji Tiger Energy Drink.

W Polsce najbardziej znane marki Maspeksu w kategorii soków, nektarów i napojów to Tymbark i Kubuś, do Maspeksu należą także takie marki alkoholi jak m.in. Żubrówka, Soplica, Absolwent i Bols.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama