Zamówiłam meble, czekam już trzy miesiące! Gdzie złożyć reklamację, jeśli sklepu już nie ma? Czy mogę żądać zwrotu gotówki za uszkodzoną lodówkę? - takimi pytaniami płocczanie zasypali w piątek rzecznika konsumentów.
Pracownicy miejskiego biura rzecznika konsumentów z jego szefową Izabelą Prądzyńską odpowiadali wczoraj na pytania płocczan. Mieszkańcy pytali nie tylko o warunki reklamacji, na przykład co robić, gdy towar jest uszkodzony, a sklep, w którym go kupiliśmy, już nie istnieje, w jakich sytuacjach można żądać zwrotu gotówki np. za popsutą lodówkę, ale również np. czy możemy wypowiedzieć umowę akwizytorowi, który namówił nas na zmianę operatora energii elektrycznej, jeśli po chwili się rozmyśliliśmy, co poza natychmiastowym zwrotem powinniśmy zrobić ze słoikiem kremu, w którym znaleźliśmy kawałki szkła albo co robić, jeśli nasz telefon psuje się co chwila i non stop jest w serwisie. Izabela Prądzyńska i Łukasz Jankowski z biura rzecznika konsumentów cierpliwie wyjaśniali zawiłości, tłumaczyli, kiedy i w jakim terminie możemy żądać zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar, w jakich sytuacjach przysługuje nam prawo odstąpienia od umowy np. ze stolarzem, który nie wykonał na czas zleconych mebli.
Wszystkie pytania z odpowiedziami rzecznika konsumentów można przeczytać na
Do biura rzecznika konsumentów można zgłaszać się codziennie. Urzęduje w budynku przy 3 Maja (III piętro, pokój nr 316, 317) tel. 24 367 15 81 oraz 24 367 17 66.
Słoik kremu ze szkłem w środku. Co robić?
Opublikowano:
Autor: MR
Przeczytaj również:
WiadomościZamówiłam meble, czekam już trzy miesiące! Gdzie złożyć reklamację, jeśli sklepu już nie ma? Czy mogę żądać zwrotu gotówki za uszkodzoną lodówkę? - takimi pytaniami płocczanie zasypali w piątek rzecznika konsumentów.
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE