Reklama

Reklama

Ratusz obok ZUS-u. Gdzie załatwić sprawy?

Opublikowano: pon, 17 mar 2014 00:27
Autor:

Ratusz obok ZUS-u. Gdzie załatwić sprawy? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Część wydziałów Ratusza już przeprowadziła się ze starówki i Bielskiej do nowej siedziby przy Piłsudskiego, obok ZUS-u. Sprawdźcie, od kiedy można załatwiać tam konkretne sprawy.

Reklama

Część wydziałów Ratusza już przeprowadziła się ze starówki i Bielskiej do nowej siedziby przy Piłsudskiego, obok ZUS-u. Sprawdźcie, od kiedy można załatwiać tam konkretne sprawy.

O przeprowadzce mówiło się od dawna - właściwie od momentu, w którym miasto zdecydowało o przeniesieniu działającej tam od wielu lat Centrum Kształcenia Ustawicznego najpierw do Siedemdziesiątki, a potem do Gimnazjum nr 2.

Gruntowny remont budynku, w którym będzie się mieścić kilka komórek Urzędu Miasta, m.in. Oddział Komunikacji, Wydział spraw Obywatelskich czy Wydział Ewidencji, trwał kilka miesięcy, bo choć początkowo mówiło się, że remont będzie miał niewielki zakres, ograniczający się do adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby administracji publicznej, potem okazało się, że koszty są niedoszacowane, prac trzeba będzie wykonać więcej i całość będzie kosztowała ok. 2 mln zł. Przetarg na remont wygrała firma Urbi Projekt Tośka z Pułtuska. Po liftingu budynek CKU ma być nowoczesny, funkcjonalny i przyjazny, ma nie zabraknąć w nim udogodnień dla klientów łącznie np. z kącikiem zabaw dla dzieci, przewijakiem czy dobrze działającym WiFi itp. Przed budynkiem powstał parking z płyt ażurowych na 66 miejsc.

Jak teraz  podaje Ratusz, do nowej siedziby zaczęli się wprowadzać pracownicy urzędu. W sumie przy Piłsudskiego urzędować tam będzie ok. 100 pracowników Ratusza, od kwietnia będziemy tam m.in. rejestrowali auta, odbierali dowody osobiste itp.

Przeprowadzka została podzielona na dwa etapy. Od dziś, poniedziałku 17 marca w budynku przy Piłsudskiego 6 pracować będą następujące komórki:

- Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
- Biuro Obsługi Inwestora
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Wydział Kontroli
- Audytor Wewnętrzny.

Trochę dłużej poczekamy na Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich - przeprowadzka zacznie się od 1 kwietnia. - W związku z tym przez cztery dni, od 1 do 4 kwietnia, nie będzie można składać wniosków m.in. o wydanie dowodu osobistego czy prawa jazdy - zapowiada Hubert Woźniak z biura prasowego Ratusza. Niemożliwy będzie także odbiór tych dokumentów.

Oddział Komunikacji, Oddział Spraw Obywatelskich oraz Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej zacznie funkcjonować przy Piłsudskiego od 7 kwietnia br.

Remont budynku pochłonął ponad 2 mln zł, budowa parkingu -
blisko 270 tys. zł. Za dostawę i montaż mebli, m.in. regałów jezdnych, trzeba było zapłacić ponad 116 tys. zł.

Fot. Tomasz Paszkiewicz/Portal Płock

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (4)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.