Ratusz przedstawił wydatki na reklamy i ogłoszenia w płockich i ogólnopolskich mediach. Sprawdźcie, kto i ile dostał.
O przedstawienie wydatków miasta na reklamy i ogłoszenia w mediach tak jak w ubiegłym roku poprosił radny Michał Sosnowski.
Z przekazanego przez wiceprezydenta Romana Siemiątkowskiego zestawienia wynika, że w 2017 r. Ratusz, spółki miejskie i jednostki budżetowe wydały na ten cel łącznie blisko 255,5 tys. zł., czyli mniej niż w 2016 roku (blisko 290 tys. zł). Największe wydatki były z miejskiego budżetu (123,7 tys. zł), spółki z udziałem miasta wydały 108,6 tys. zł,natomiast jednostki budżetowe około 23 tys. zł.
W naszym zestawieniu ujęliśmy łączne sumy, które miasto przeznaczyło w 2017 roku na płockie tytuły i ich poszczególne wersje (papierowe i internetowe).
Oto zestawienie wydatków Ratusza, jednostek budżetowych oraz spółek miejskich na reklamy i ogłoszenia w płockich mediach w 2017 r.:
Gazeta Wyborcza - 85,1 tys. zł, w tym dla Agory za Google AdWords (w 2016 r. około 55 tys. zł)
Tygodnik Płocki - 54,7 tys. zł (w 2016 r. około 34 tys. zł)
NoveKino Przedwiośnie - 17,4 tys. zł
Nasz Płock - 14,7 tys. zł (w 2016 r. około 19,7 tys. zł)
Rzeczpospolita, miesięcznik Życie Mazowsza - 12,3 tys. zł
Radio Eska Płock - 10,2 tys. zł (w 2016 roku. 6,6 tys. zł)
Kaleidoscope - 7,3 tys. zł (w 2016 r. około 22,1 tys. zł)
KRDP - 7,3 tys. zł (identyczna kwota w 2016 roku)
Przegląd Komunalny - 6 tys. zł
Dziennik Gazety Prawnej Kapitał Polski - 4,9 tys. zł
Facebook Google Awords (Agencja reklamowa Bigsite Krzysztof Jabłoński) - 4,2 tys. zł
RDC - 3,8 tys. zł (w 2016 roku około 3,6 tys. zł)
Wprost - 3 tys. zł
Ekrany LCD w autobusach KM Płock - 2,8 tys. zł
Reklamowe pogotowie "ERKA" - 2,8 tys. zł
Magazyn Poland fot Investors and Visitors 2017 - 2,5 tys. zł
PetroNews - 2,3 tys.(w 2016 r około 11,4 tys. zł)
Portal Płock - 2,2 tys. zł (w 2016 roku około 870 zł)
portal internetowy należący do Facebook Ireland Limited - 1,7 tys. zł
Telewizja PTV - 1,2 tys. zł
Dziennik Płocki - 1 tys. 68 zł (w 2016 r. około 1,3 tys. zł)
portal internetowy Gostynin.info - 1 tys. zł
Treningbiegacza.pl - 922,5 zł (w 2016 roku około 480 zł)
portal internetowy, którego właścicielem jest GP Marketing Gabriel Konieczkowski - 900 zł
Panorama Mazowsza Płockiego - 811,8 zł (w 2016 r około 400 zł)
serwisy internetowe schronisk młodzieżowych - 725,7 zł
Arteon magazyn o sztuce - 676,5 zł (w 2016 roku około 680 zł)
Maratony Polskie PL - 615 zł (około 600 zł w 2016 roku)
Polskie Stowarzyszenie Biegów - 500 zł (w 2016 r kwota 300 zł)
ePłock - 340 zł
portal internetowy OLX - 250 zł
Facebook / Facebook Poland Sp. z o. o. - 243 zł (w 2016 roku około 2,1 tys. zł)
portal internetowy www.ronet.pl - 200 zł
Echo Gąbina - 100 zł