reklama

Pieniądze na reklamy w mediach. Ile miasto wydało w 2017 roku?

Opublikowano:
Autor:

Pieniądze na reklamy w mediach. Ile miasto wydało w 2017 roku? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościRatusz przedstawił wydatki na reklamy i ogłoszenia w płockich i ogólnopolskich mediach. Sprawdźcie, kto i ile dostał.

Ratusz przedstawił wydatki na reklamy i ogłoszenia w płockich i ogólnopolskich mediach. Sprawdźcie, kto i ile dostał.

O przedstawienie wydatków miasta na reklamy i ogłoszenia w mediach tak jak w ubiegłym roku poprosił radny Michał Sosnowski.

Z przekazanego przez wiceprezydenta Romana Siemiątkowskiego zestawienia wynika, że w 2017 r. Ratusz, spółki miejskie i jednostki budżetowe wydały na ten cel łącznie blisko 255,5 tys. zł., czyli mniej niż w 2016 roku (blisko 290 tys. zł). Największe wydatki były z miejskiego budżetu (123,7 tys. zł), spółki z udziałem miasta wydały 108,6 tys. zł,natomiast jednostki budżetowe około 23 tys. zł. 

W naszym zestawieniu ujęliśmy łączne sumy, które miasto przeznaczyło w 2017 roku na płockie tytuły i ich poszczególne wersje (papierowe i internetowe).

Oto zestawienie wydatków Ratusza, jednostek budżetowych oraz spółek miejskich na reklamy i ogłoszenia w płockich mediach w 2017 r.:

Gazeta Wyborcza  - 85,1 tys. zł, w tym dla Agory za Google AdWords (w 2016 r. około 55 tys. zł)

Tygodnik Płocki - 54,7 tys. zł (w 2016 r. około 34 tys. zł)

NoveKino Przedwiośnie - 17,4 tys. zł

Nasz Płock - 14,7 tys. zł (w 2016 r. około 19,7 tys. zł)

Rzeczpospolita, miesięcznik Życie Mazowsza - 12,3 tys. zł

Radio Eska Płock - 10,2 tys. zł (w 2016 roku. 6,6 tys. zł)

Kaleidoscope - 7,3 tys. zł (w 2016 r. około 22,1 tys. zł)

KRDP - 7,3 tys. zł (identyczna kwota w 2016 roku)

Przegląd Komunalny - 6 tys. zł

Dziennik Gazety Prawnej Kapitał Polski - 4,9 tys. zł

Facebook Google Awords (Agencja reklamowa Bigsite Krzysztof Jabłoński) - 4,2 tys. zł

RDC - 3,8 tys. zł (w 2016 roku około 3,6 tys. zł)

Wprost - 3 tys. zł

Ekrany LCD w autobusach KM Płock - 2,8 tys. zł

Reklamowe pogotowie "ERKA" - 2,8 tys. zł

Magazyn Poland fot Investors and Visitors 2017 - 2,5 tys. zł

PetroNews - 2,3 tys.(w 2016 r około 11,4 tys. zł)

Portal Płock - 2,2 tys. zł (w 2016 roku około 870 zł)

portal internetowy należący do Facebook Ireland Limited - 1,7 tys. zł

Telewizja PTV - 1,2 tys. zł

Dziennik Płocki - 1 tys. 68 zł (w 2016 r. około 1,3 tys. zł)

portal internetowy Gostynin.info - 1 tys. zł

Treningbiegacza.pl - 922,5 zł (w 2016 roku około 480 zł)

portal internetowy, którego właścicielem jest GP Marketing Gabriel Konieczkowski - 900 zł

Panorama Mazowsza Płockiego - 811,8 zł (w 2016 r około 400 zł)

serwisy internetowe schronisk młodzieżowych - 725,7 zł

Arteon magazyn o sztuce - 676,5 zł (w 2016 roku około 680 zł)

Maratony Polskie PL - 615 zł (około 600 zł w 2016 roku)

Polskie Stowarzyszenie Biegów - 500 zł (w 2016 r kwota 300 zł)

ePłock - 340 zł

portal internetowy OLX - 250 zł

Facebook / Facebook Poland Sp. z o. o.  - 243 zł (w 2016 roku około 2,1 tys. zł)

portal internetowy www.ronet.pl - 200 zł

Echo Gąbina - 100 zł

 

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo