reklama
reklama

Orlen chwali się wynikami aplikacji Vitay. Liczba użytkowników wzrosła dzięki promocji na paliwo

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: materiały prasowe

Orlen chwali się wynikami aplikacji Vitay. Liczba użytkowników wzrosła dzięki promocji na paliwo - Zdjęcie główne

foto materiały prasowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Orlen poinformował, że program lojalnościowy Vitay ma już 5 mln użytkowników. Koncern wskazuje, że wzrost liczby użytkowników ma związek z letnią promocją na paliwo. W pierwszym tygodniu od ogłoszenia promocji aplikacja Vitay była najchętniej pobieraną aplikacją na systemy Android.
reklama

Nie ma dziś sklepu, który nie miałby swojego programu lojalnościowego. Nie inaczej jest na stacjach Orlen, gdzie za zatankowane paliwo i kupione produkty użytkownicy otrzymują punkty. Można je potem wymienić na rzeczy z katalogu Vitay.

Drugi rok z rzędu Orlen ogłosił letnią promocję na paliwo - użytkownicy aplikacji Vitay i posiadacze kart plastikowych są uprawieni do 15 groszy zniżki na litrze. 

– ORLEN konsekwentnie rozwija portfolio swoich usług cyfrowych. Pięć milionów użytkowników aplikacji ORLEN VITAY jest dowodem skuteczności działań, wpisujących się w plan rozwoju segmentu detalicznego. Użytkownicy doceniają wygodę i korzyści, jakie daje aplikacja przy zakupie towarów i usług oferowanych przez ORLEN. Stale pracujemy nad poszerzeniem jej funkcjonalności, aby z jednej strony uwzględnić rosnącą ofertę korzyści dostępnych dla klientów detalicznych koncernu, z drugiej – spełnić oczekiwania użytkowników w zakresie komfortu i intuicyjności aplikacji – mówi Bartosz Niemaczek, Dyrektor Biura Rozwoju Kanałów Cyfrowych i Relacji z Klientami ORLEN.

Koncern chwali się, że pierwszym tygodniu po ogłoszeniu promocji, aplikacja Vitay była najchętniej pobieraną aplikacją na Androidy i drugą najchętniej pobieraną na iOS. Od 30 czerwca do 8 sierpnia liczba użytkowników wzrosła o 600 tysięcy! 

- Letnia promocja na stacjach ORLEN cieszy się w tym roku jeszcze większym powodzeniem niż w ubiegłym. Od 30 czerwca do 8 sierpnia klienci zrealizowali o 16% więcej kuponów promocyjnych, niż w analogicznym okresie 2022 roku. Ponad 1/3 całego paliwa sprzedanego w tym czasie na stacjach ORLEN została kupiona po promocyjnej cenie - wskazuje biuro prasowe koncernu.

Letnia promocja na paliwo trwa do 31 sierpnia. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama