Koncern postanowił wzbogacić gamę produktów w sklepach na stacjach paliw. Niedawno były już napoje energetyzujące o smaku mojito, witaminowym i sugar free, napoje izotoniczne o smaku cytrynowym, wieloowocowym i pomarańczowym, chipsy ziemniaczane, solone i paprykowe. Jak dotąd dla tych produktów szukano producentów. Orlen idzie za ciosem. Chce większej gamy produktów z logiem.
Co tym razem wymyślił Orlen, aby urozmaicić asortyment w sklepach na stacjach paliw? Logo Orlenu znajdziemy na batonach musli, proteinowych i energetycznych. Ostatnio opublikowano zapytanie ofertowe, aby znaleźć producenta batonów przeznaczonych do sprzedaży detalicznej. Oczywiście pod marką własną Orlen. Do 15 września można składać oferty.
W ogłoszeniu, jak czytamy w "Pulsie Biznesu", koncern wyjaśnia, że chodzi o poprawę pozycji rynkowej, ponadto asortyment jest powiększany zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw. A jak wiadomo, każdy od czasu do czasu lubi sięgnąć po batona, nie zwracając uwagi na kalorie.
[ZT]15930[/ZT]