Reklama

Reklama

Nowa firma już szuka pracowników. Na jakie stanowiska?

Opublikowano: 10 sierpnia 2016 13:45
Autor:

Nowa firma już szuka pracowników. Na jakie stanowiska? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Firma Qumak już szuka pracowników, wstępne oferty zamieściła na swojej stronie internetowej. Dla pracowników z Płocka jak na razie przewidziano dwa stanowiska, specjalisty service desk jako wsparcie IT oraz pracownika telecentrum. Docelowo zatrudnienie ma znaleźć 200 osób.

Reklama

Firma Qumak już szuka pracowników, wstępne oferty zamieściła na swojej stronie internetowej. Dla pracowników z Płocka jak na razie przewidziano dwa stanowiska, specjalisty service desk jako wsparcie IT oraz pracownika telecentrum. Docelowo zatrudnienie ma znaleźć 200 osób.

W zeszłym tygodniu Ratusz ogłosił, że na płockim rynku pracy swoje sieci zarzuci polska firma Qumak, która działa w branży technologiczno-informatycznej. Przy ul. Padlewskiego 4 zamierza urządzić Centrum Usług Service Desk. Adaptacja pomieszczeń potrwa do 20 sierpnia. Myli się jednak ten, kto sądzi, że podstawowym kryterium przy rekrutacji będą wyłącznie dyplomy absolwentów informatyki. Przynajmniej na razie Qumak potrzebuje również osób do telefonicznego kontaktu z klientem. Pierwsze oferty znajdziemy także na stronie Miejskiego Urzędu Pracy. 

Stanowiska, które dotyczą Płocka, pokrywają się z tymi dla Łodzi, ponieważ firma prowadzi w tym mieście osobne centrum usług. Pierwsza oferta dla specjalisty service desk (wsparcie IT) sprowadza się do takich obowiązków, jak obsługa klienta, rozwiązywanie zgłoszeń z pomocą zdalnych narzędzi, udzielanie informacji czy pomoc w w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych. Dalej czytamy o oczekiwaniach firmy wobec pracownika, który ma wziąć odpowiedzialność za „cykl życia zgłoszenia”, zaangażować się w swoje obowiązki. Niezbędna jest umiejętność logicznego, analitycznego myślenia, podejmowania decyzji pod presją czasu i gotowość do szukania rozwiązań, jak również „nieustannego doskonalenia kompetencji technicznych”. Liczą się również takie kompetencje społeczne, jak umiejętność słuchania i zadawania pytań, przekonywania. Nie obejdzie się bez poprawnej dykcji, no i w razie trudniejszej sytuacji bardzo przydałoby się także poczucie humoru. Za dodatkowy atut uznano znajomość języków obcych. Potrzebują na tym stanowisku 50 osób zatrudnionych na okres próbny lub na umowę zlecenie. 

Warunki dla pracownika telecentrum (kolejne 50 stanowisk przyjętych do pracy na okres próbny lub na umowę zlecenie) różnią się tylko nieznacznie. W tym przypadku zamiast gotowości do nieustannego doskonalenia kompetencji technicznych wspomina się o zainteresowaniu nowoczesnymi technologiami, co byłoby dodatkowym atutem wraz ze znajomością języków obcych. Na tym stanowisku pracownik miałby zajmować się przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem klientom informacji w zakresie zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej, zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii elektrycznej oraz innych zgłoszeń związanych z korzystaniem z usług dostawcy energii. 

W internecie na temat firmy można przeczytać skrajnie różne opinie. Wspomina się w nich o napiętych terminach, co wzmaga stres w pracy. Plusem jest dobra atmosfera między pracownikami. Niektórzy piszą, że to dobre miejsce na zdobycie praktyki zawodowej. W przypadku tej firmy informację o umowach na zlecenie zamieścił MUP (w SD stawki mogą nie przekraczać 2 tys. zł brutto).

[ZT]13061[/ZT]

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (4)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.