Zmiana nazwy ma związek z przejęciem sieci supermarketów przez Eurocash. Nowy właściciel wprowadza własne porządki, zaczynając od zmiany kojarzonych przez płocczan szyldów.
Z rynku znikną nazwy Mila i Eko. Podpisano umowę przedwstępną. Konsekwencją przejęcia supermarketów, jak informuje portal Business Insider Polska, będzie konsolidacja sklepów pod wspólną nazwą Delikatesy Centrum. Ogólnopolska sieć miałaby działać w modelu franczyzowym. Marka Delikatesy Centrum na razie funkcjonuje w oparciu o ponad tysiąc sklepów przede wszystkim w mniejszych i średnich miejscowościach w południowo-wschodniej Polsce.
Eurocash przejmuje 188 sklepów Mila, z kolei wcześniej, bo w styczniu 2017 roku, przejęła także 250 sklepów pod szyldem Eko Holdingu. Aby jednak doszło do sfinalizowania transakcji w przypadku Mili wartej 350 mln zł wymagana jest jeszcze zgoda prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Na stronie internetowej sieci handlowej Mila informują o ośmiu supermarketach w Płocku przy Czwartaków 4, Dobrzyńskiej 56, Jachowicza 37, Kolejowej 41, Otolińskiej 11, Padlewskiego 18c, Tysiąclecia 14 i Wyszogrodzkiej 163. Nazwa Mila pojawiła się w 2015 roku, zastępując inną – Polomarket.
Eurocash informuje na swojej stronie internetowej, że obsługuje 26 proc. rynku spożywczego w Polsce. W koszyku marek mają m.in. Lewiatan, Groszek, Inmedio czy 1minute i ABC.