reklama

Nazwa znanej sieci zniknie z szyldów. Zamiast niej pojawi się nowa

Opublikowano:
Autor:

Nazwa znanej sieci zniknie z szyldów. Zamiast niej pojawi się nowa - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościZmiana nazwy ma związek z przejęciem sieci supermarketów przez Eurocash. Nowy właściciel wprowadza własne porządki, zaczynając od zmiany szyldów.

Zmiana nazwy ma związek z przejęciem sieci supermarketów przez Eurocash. Nowy właściciel wprowadza własne porządki, zaczynając od zmiany kojarzonych przez płocczan szyldów.  

Z rynku znikną nazwy Mila i Eko. Podpisano umowę przedwstępną. Konsekwencją przejęcia supermarketów, jak informuje portal Business Insider Polska, będzie konsolidacja sklepów pod wspólną nazwą Delikatesy Centrum. Ogólnopolska sieć miałaby działać w modelu franczyzowym. Marka Delikatesy Centrum na razie funkcjonuje w oparciu o ponad tysiąc sklepów przede wszystkim w mniejszych i średnich miejscowościach w południowo-wschodniej Polsce.

Eurocash przejmuje 188 sklepów Mila, z kolei wcześniej, bo w styczniu 2017 roku, przejęła także 250 sklepów pod szyldem Eko Holdingu. Aby jednak doszło do sfinalizowania transakcji w przypadku Mili wartej 350 mln zł wymagana jest jeszcze zgoda prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Na stronie internetowej sieci handlowej Mila informują o ośmiu supermarketach w Płocku przy Czwartaków 4, Dobrzyńskiej 56, Jachowicza 37, Kolejowej 41, Otolińskiej 11, Padlewskiego 18c, Tysiąclecia 14 i Wyszogrodzkiej 163. Nazwa Mila pojawiła się w 2015 roku, zastępując inną – Polomarket.

Eurocash informuje na swojej stronie internetowej, że obsługuje 26 proc. rynku spożywczego w Polsce. W koszyku marek mają m.in. Lewiatan, Groszek, Inmedio czy 1minute i ABC.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo