Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push i kto w pełni wykorzysta ich potencjał?
Komunikaty web push są często wykorzystywane w działaniach marketingowych o różnorodnym charakterze. Za ich pomocą właściciele sklepów internetowych mogą pozyskać lojalnych klientów, a osoby prowadzące blogi tematyczne mają okazje poszerzyć grono odbiorców, zainteresowanych daną dziedziną. Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push?
Funkcjonalność
Jak zwiększyć sprzedaż w internecie? To pytanie dręczy wielu właścicieli sklepów online. Jedną z odpowiedzi są właśnie powiadomienia web push, które nie bez powodu są tak często wykorzystywane w kampaniach sprzedażowych. Notyfikacje pozwalają zoptymalizować współczynnik konwersji, a CTR komunikatów osiąga nawet 20%! Dzięki web push w łatwy sposób można dostosować treść do zapotrzebowania konkretnego klienta. Wysyłane powiadomienia o rabatach, promocjach oraz produktach są dla odbiorcy atrakcyjne. Web push umożliwia również prowadzenie promocji typu cross-selling. Narzędzie można wykorzystywać w walce z porzucanymi koszykami w sklepie internetowym. Web push pozwala także na poprawę i budowanie wizerunku marki oraz jej popularyzacje.
Trwałe relacje z klientami
Lojalny klient to skarb, o którego należy dbać – pozyskanie nowego klienta jest bowiem o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Pozyskanie nowej grupy odbiorców bywa wyjątkowo trudnym zadaniem. Poza działaniami promocyjnymi należy więc badać opinie konsumentów i wprowadzać udoskonalenia, które odpowiadałyby ich potrzebom. Za pomocą notyfikacji web push można np. wysłać klientowi link do ankiety z pytaniami dotyczącymi.m.in. jakości usług oraz towarów. Konsument, uzupełniając ankietę, przesyła informację zwrotną i tym samym tworzona jest interakcja pomiędzy właścicielem witryny a odbiorcą komunikatu. Jest to również dobry sposób na przypomnienie klientowi o marce. Nie ma bowiem skuteczniejszych CTA (call-to-action) niż pytania i clickbait!
Powiadomienia web push mają wiele zalet, z których korzystają właściciele witryn internetowych oraz subskrybenci komunikatów. Ich obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Nic dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie powiadomień nie tylko w prowadzonych działaniach promocyjnych, ale i brandingowych!
Komunikaty web push są często wykorzystywane w działaniach marketingowych o różnorodnym charakterze. Za ich pomocą właściciele sklepów internetowych mogą pozyskać lojalnych klientów, a osoby prowadzące blogi tematyczne mają okazje poszerzyć grono odbiorców, zainteresowanych daną dziedziną. Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push?
Funkcjonalność
Jak zwiększyć sprzedaż w internecie? To pytanie dręczy wielu właścicieli sklepów online. Jedną z odpowiedzi są właśnie powiadomienia web push, które nie bez powodu są tak często wykorzystywane w kampaniach sprzedażowych. Notyfikacje pozwalają zoptymalizować współczynnik konwersji, a CTR komunikatów osiąga nawet 20%! Dzięki web push w łatwy sposób można dostosować treść do zapotrzebowania konkretnego klienta. Wysyłane powiadomienia o rabatach, promocjach oraz produktach są dla odbiorcy atrakcyjne. Web push umożliwia również prowadzenie promocji typu cross-selling. Narzędzie można wykorzystywać w walce z porzucanymi koszykami w sklepie internetowym. Web push pozwala także na poprawę i budowanie wizerunku marki oraz jej popularyzacje.
Trwałe relacje z klientami
Lojalny klient to skarb, o którego należy dbać – pozyskanie nowego klienta jest bowiem o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Pozyskanie nowej grupy odbiorców bywa wyjątkowo trudnym zadaniem. Poza działaniami promocyjnymi należy więc badać opinie konsumentów i wprowadzać udoskonalenia, które odpowiadałyby ich potrzebom. Za pomocą notyfikacji web push można np. wysłać klientowi link do ankiety z pytaniami dotyczącymi.m.in. jakości usług oraz towarów. Konsument, uzupełniając ankietę, przesyła informację zwrotną i tym samym tworzona jest interakcja pomiędzy właścicielem witryny a odbiorcą komunikatu. Jest to również dobry sposób na przypomnienie klientowi o marce. Nie ma bowiem skuteczniejszych CTA (call-to-action) niż pytania i clickbait!
Powiadomienia web push mają wiele zalet, z których korzystają właściciele witryn internetowych oraz subskrybenci komunikatów. Ich obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Nic dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie powiadomień nie tylko w prowadzonych działaniach promocyjnych, ale i brandingowych!