Reklama

Reklama

Najważniejsze zalety powiadomień web push. Sprawdź!

Opublikowano: 10 lutego 2020 12:12
Autor:

 Najważniejsze zalety powiadomień web push. Sprawdź! - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push i kto w pełni wykorzysta ich potencjał?

Reklama

Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push i kto w pełni wykorzysta ich potencjał?

Komunikaty web push  są często wykorzystywane w działaniach marketingowych o różnorodnym charakterze. Za ich pomocą właściciele sklepów internetowych mogą pozyskać lojalnych klientów, a osoby prowadzące blogi tematyczne mają okazje poszerzyć grono odbiorców, zainteresowanych daną dziedziną. Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push?

Funkcjonalność

Jak zwiększyć sprzedaż w internecieTo pytanie dręczy wielu właścicieli sklepów online. Jedną z odpowiedzi są właśnie powiadomienia web push, które nie bez powodu są tak często wykorzystywane w kampaniach sprzedażowych. Notyfikacje pozwalają zoptymalizować współczynnik konwersji, a CTR komunikatów osiąga nawet 20%! Dzięki web push w łatwy sposób można dostosować treść do zapotrzebowania konkretnego klienta. Wysyłane powiadomienia o rabatach, promocjach oraz produktach są dla odbiorcy atrakcyjne. Web push umożliwia również prowadzenie promocji typu cross-selling. Narzędzie można wykorzystywać w walce z porzucanymi koszykami w sklepie internetowym. Web push pozwala także na poprawę i budowanie wizerunku marki oraz jej popularyzacje.

Trwałe relacje z klientami

Lojalny klient to skarb, o którego należy dbać – pozyskanie nowego klienta jest bowiem o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Pozyskanie nowej grupy odbiorców bywa wyjątkowo trudnym zadaniem. Poza działaniami promocyjnymi należy więc badać opinie konsumentów i wprowadzać udoskonalenia, które odpowiadałyby ich potrzebom. Za pomocą notyfikacji web push można np. wysłać klientowi link do ankiety z pytaniami dotyczącymi.m.in. jakości usług oraz towarów. Konsument, uzupełniając ankietę, przesyła informację zwrotną i tym samym tworzona jest interakcja pomiędzy właścicielem witryny a odbiorcą komunikatu. Jest to również dobry sposób na przypomnienie klientowi o marce. Nie ma bowiem skuteczniejszych CTA (call-to-action) niż pytania i clickbait!

Powiadomienia web push mają wiele zalet, z których korzystają właściciele witryn internetowych oraz subskrybenci komunikatów. Ich obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Nic dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie powiadomień nie tylko w prowadzonych działaniach promocyjnych, ale i brandingowych!

Komunikaty web push  są często wykorzystywane w działaniach marketingowych o różnorodnym charakterze. Za ich pomocą właściciele sklepów internetowych mogą pozyskać lojalnych klientów, a osoby prowadzące blogi tematyczne mają okazje poszerzyć grono odbiorców, zainteresowanych daną dziedziną. Notyfikacje web push są kompatybilne z największymi platformami mobilnymi oraz internetowymi przeglądarkami. Jakie są jednak największe zalety powiadomień web push?

Funkcjonalność

Jak zwiększyć sprzedaż w internecieTo pytanie dręczy wielu właścicieli sklepów online. Jedną z odpowiedzi są właśnie powiadomienia web push, które nie bez powodu są tak często wykorzystywane w kampaniach sprzedażowych. Notyfikacje pozwalają zoptymalizować współczynnik konwersji, a CTR komunikatów osiąga nawet 20%! Dzięki web push w łatwy sposób można dostosować treść do zapotrzebowania konkretnego klienta. Wysyłane powiadomienia o rabatach, promocjach oraz produktach są dla odbiorcy atrakcyjne. Web push umożliwia również prowadzenie promocji typu cross-selling. Narzędzie można wykorzystywać w walce z porzucanymi koszykami w sklepie internetowym. Web push pozwala także na poprawę i budowanie wizerunku marki oraz jej popularyzacje.

Trwałe relacje z klientami

Lojalny klient to skarb, o którego należy dbać – pozyskanie nowego klienta jest bowiem o wiele bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Pozyskanie nowej grupy odbiorców bywa wyjątkowo trudnym zadaniem. Poza działaniami promocyjnymi należy więc badać opinie konsumentów i wprowadzać udoskonalenia, które odpowiadałyby ich potrzebom. Za pomocą notyfikacji web push można np. wysłać klientowi link do ankiety z pytaniami dotyczącymi.m.in. jakości usług oraz towarów. Konsument, uzupełniając ankietę, przesyła informację zwrotną i tym samym tworzona jest interakcja pomiędzy właścicielem witryny a odbiorcą komunikatu. Jest to również dobry sposób na przypomnienie klientowi o marce. Nie ma bowiem skuteczniejszych CTA (call-to-action) niż pytania i clickbait!

Powiadomienia web push mają wiele zalet, z których korzystają właściciele witryn internetowych oraz subskrybenci komunikatów. Ich obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Nic dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie powiadomień nie tylko w prowadzonych działaniach promocyjnych, ale i brandingowych!

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.