reklama
reklama

Mieszkańcy chcą powrotu Punktu Obsługi Klienta na osiedlu "Miodowa". Co na to ratusz?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: PortalPłock

Mieszkańcy chcą powrotu Punktu Obsługi Klienta na osiedlu "Miodowa". Co na to ratusz? - Zdjęcie główne

foto PortalPłock

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Punkt Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej został otwarty w listopadzie 2016 roku. Zlikwidowano go jednak w czasie pandemii. - W imieniu mieszkańców, szczególnie seniorów, proszę o jego przywrócenie - apeluje płocka radna. Co na to ratusz?
reklama

Temat wznowienia Punktu Obsługi Klienta na osiedlu "Miodowa" w Płocku poruszyła w interpelacji Anna Derlukiewicz, miejska radna. Jak przypomina, w dawnym punkcie Urzędu Miasta Płocka mieszkańcy mogli załatwić część spraw administracyjnych.

- Osiedle zamieszkiwane jest w większości przez osoby w wieku senioralnym, które mają problemy z poruszaniem się i przemieszczaniem - argumentuje Derlukiewicz. - W punkcie tym mieszkańcy mogli załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki. Było to dla nich duże ułatwienie.

Przypomnijmy, punkt przy ul. Miodowej 8 zaczął działać na tzw. "dołku" od 16 listopada 2016 roku. Można było tam załatwić sprawy związane chociażby z zameldowaniem, uiścić opłaty od nieruchomości, za posiadanie psa, czy zaadresować list na biurze podawczym do każdego wydziału magistratu. Został jednak zamknięty w czasie pandemii koronawirusa.

Do poruszonej kwestii odniósł się Michał Bodenszac, sekretarz miasta. Jak tłumaczy, punkt przy Miodowej działał w ograniczony sposób. - Ze względu na brak dostępu do akt mieszkańców, kierowców i pojazdów - wyjaśnia.

Sekretarz podkreśla, że części spraw nie można było wykonać bez akt, dlatego też wydłużał się czas załatwienia wielu spraw. Wprowadzono zatem zmiany.

- Po otwarciu stanowiska z zakresu spraw obywatelskich w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Zduńskiej, mieszkańcy, według statystyk, zdecydowanie chętniej załatwiali sprawy tam, aniżeli w POM "Miodowa" - podaje Bodenszac. - Ponadto czas pandemii wymusił zmianę reorganizacji pracy całego urzędu. Wprowadzono ogólnopolskie rozwiązania elektroniczne, które umożliwiają załatwienie zdalne wielu spraw bez wizyty w urzędzie.

W magistracie przekonują, że jeszcze raz przeanalizowana zostanie zasadność uruchomienia Punktu Obsługi Mieszkańców przy ul. Miodowej. - Informuję jednak, że wszelkie sprawy można załatwić w kilku naszych punktach, które mieszczą się przy ul. Stary Rynek 1, ul. Piłsudskiego 6, Kolegialna 9, czy przy ul. Synagogalnej 4 - wymienia na zakończenie.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama