Zwrócił się do nas Czytelnik z pytaniem o parkomat przy Urzędzie Miasta Płocka. Płocczanin nie mógł pobrać biletu uprawniającego do 30 minut bezpłatnego parkowania.
Z pytaniem zwróciliśmy się do Komunikacji Miejskiej w Płocku, która odpowiada za funkcjonowanie płatnej strefy parkowania w naszym mieście.
- Faktycznie mieliśmy dziś awarię systemu - potwierdziła Kinga Wochowska, samodzielny specjalista ds. komunikacji zewnętrznej KM. - Usterka trwała niecałe dwie godziny, system powinien już działać prawidłowo. Przez czas trwania awarii kontrole nie były przeprowadzane.
Informujemy jednocześnie, że w razie problemów z parkomatem należy skontaktować się z biurem obsługi strefy (nr tel. 24 367 45 45, biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00) lub zadzwonić na infolinię.
Numery kontaktowe podane są na każdym parkomacie. Podając dane pojazdu możemy mieć pewność, że nie zaskoczy nas mandat za brak ważnego biletu.
Przypominamy, że 1 czerwca pobieranie opłat w strefie na Starym Rynku zostało zawieszone ze względu na organizację Jarmarku Tumskiego.
[ZT]19163[/ZT]