Do końca roku obrót w wysyłce paczek zwiększy się nawet o 25% w porównaniu z miesiącami poza szczytem. Każda firma kurierska i spedycyjna w tym okresie zwiększa zatrudnienie i nawiązuje nowe kontrakty z przewoźnikami. Wszystko po to aby sprostać oczekiwaniom wszystkich klientów, którzy zalewają je swoimi wysyłkami. Kurier-btl również od dawna szkoli nowy dodatkowy personel, który zasili i tak już rozbudowane Biuro Obsługi Klienta (BOK).
Cała załoga kuriera-btl jest już gotowa na obsługę zwiększonej ilości przesyłek, które będą dostarczane przez liczące się firmy w tej branży.
- Branża logistyczna (TSL) z roku na rok notuje przyrosty i jak co roku stara się lepiej przygotować do obsługi sezonowego szczytu paczkowego - wyjaśnia Ireneusz Koniecko, prezes BTL Logistik.
Podczas szczytu paczkowego zmienia się nie tylko ilość wysyłanych paczek, czy palet, ale także ich charakter. Znaczne wzrosty notuje sektor B2C, czyli kierowany do sektora prywatnego.
Niestety nie wszystkie paczki dotrą na czas. Opóźnienia mogą dotyczyć zwłaszcza paczek klientów, którzy nie maja statusu klienta strategicznego (KS) u przewoźnika, z którego usług obecnie korzystają. I tu właśnie kurier-btl ma bardzo korzystną ofertę do wszystkich, którym zależy na terminowości dostaw swoich towarów, jaki i na profesjonalnej obsłudze jako wartości dodanej do usługi przy niższej cenie .
Kurier-btl współpracuje ze wszystkimi liczącymi się firmami kurierskimi w kraju, mając u każdego z przewoźników status klienta strategicznego (KS). Ponieważ przedsiębiorstwo zapewnia firmom kurierskim ta duży wolumen przesyłek, że nie jest tylko częścią masy jak klienci wysyłający znacznie mniejszą liczbę paczek.
Korzystając z portalu www.kurier-btl.pl, każdy klient nabiera właśnie takiego statusu klienta strategicznego. Na platformie można znaleźć ciekawą ofertę współpracy, nawet przy wysyłce jednej paczki. Dla firm lub osób, które wysyłają znacznie więcej, kurier-btl ma natomiast dodatkowy panel, który dysponuje pełną ofertą wszystkich firm kurierskich, z możliwością podpisania umowy na indywidualnych cenach i ze wszystkimi dodatkami, jakie firma daje swoim klientom.
Jeśli ktoś ma problem z wypisaniem listu przewozowego lub ma tych listów tak dużo ,że nie może się wyrobić, kurier-btl rozwiąże problem za niego. Pracownicy firmy wypełnią wszystkie listy przewozowe i wyślą tylko do wydruku i przyklejenia na przesyłkach. To oni dobiorą też odpowiednią firmę kurierską do potrzeb i oczekiwań klienta. Jeśli będzie taka potrzeba, podpowiedzą również, jak zapakować paczkę, aby była bezpieczna w transporcie.
Wszystkie niezbędne informacje można znaleźć na stronach internetowych: www.btllogistik.pl i www.kurier-btl.pl lub przez infolinię 535 558 022, przez którą kompetentna osoba udziela wszystkich informacji.
Kurier-btl zachęca wszystkich do nawiązania współpracy. Hasło firmy brzmi: U NAS DROGI JEST TYLKOM KLIENT!