reklama

Link-building czyli jedno z najskuteczniejszych narzędzia agencji SEO z Warszawy i innych miast

Opublikowano:
Autor:

Link-building czyli jedno z najskuteczniejszych narzędzia agencji SEO z Warszawy i innych miast - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościDobrze widoczna w sieci witryna, serwis lub sklep internetowy, to miejsce do którego prowadzi dużo, przede wszystkim wartościowych linków. Link-building jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na skuteczne pozycjonowanie witryny internetowej.

Dobrze widoczna w sieci witryna, serwis lub sklep internetowy, to miejsce do którego prowadzi dużo, przede wszystkim wartościowych linków. Link-building jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na skuteczne pozycjonowanie witryny internetowej.

Podczas pozycjonowania agencja interaktywna ma pełne ręce roboty: optymalizuje stronę (SEO), tak żeby jej treść i budowa dostała jak najwyższe noty w wyszukiwarkach internetowych, przygotowuje unikatowe i wartościowe artykuły (content marketing), dba, żeby strona ładowała się możliwie szybko i była responsywna czyli automatycznie dopasowała do rozmiarów wyświetlacza na urządzeniu użytkownika.

Jednak zgromadzenie linków prowadzących do strony czy e-sklepu, to wciąż jedno z najważniejszych narzędzi marketingu internetowego.

Dlaczego link-building jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi agencji SEO

Po wynajęciu firmy, która poprawi pozycję twojej strony - znajdziesz ją wpisując w wyszukiwarkę np. frazę kluczową agencja SEO Warszawa - jej specjaliści zajmą się m.in. link-buildingiem. Co to jest?

Seowcy nazywają link-buildingiem budowę bazy linków (hiperłączy), które prowadzą z różnych miejsc w internecie do twojej strony. Zasada jest dość prosta. Według Google im więcej linków odsyła do danej witryny, tym jest ona bardziej wartościowa. Istotna uwaga: niegdyś liczyła się przede wszystkim ilość odnośników, teraz zdecydowanie ważniejsze jest ich jakość.

Jeden link z bardzo wysoko ocenianej strony prowadzący do twojej witryny jest więcej wart niż setka odnośników ze stron “śmieciowych”. To nie wszystko. Baza linków oparta na słabych stronach może popsuć efekt pozycjonowania.

Jeszcze kilka lat temu link-building polegał m.in. na umieszczaniu linków do witryny na specjalnych katalogach stron. Jednak teraz specjaliści SEO muszą wykazać się o wiele większą kreatywnością. Np. napisać “gościnny” artykuł z odnośnikiem na wartościowej stronie zajmującej się daną branżą lub wykupić tam tekst z linkiem. Innym sposobem są artykuły sponsorowane na popularnych portalach lub wymiana linków między serwisami. Budowa jakościowej bazy hiperłączy wymaga sporo pracy, często nakładów finansowych, wiedzy i doświadczenia.

Gdzie szukać pomocy? Skuteczną i doświadczoną agencją SEM z Warszawy jest firma D2M. Pomoże twojej stronie, serwisowi lub e-sklepowi zbudować zaplecze linków oraz przeprowadzi inne działania z zakresu pozycjonowania. Dzięki temu możesz liczyć na możliwie wysokie miejsce w rankingu Google na ważne dla ciebie słowa kluczowe.

D2M ma jeszcze jeden duży atut. To specjaliści bacznie obserwujący jak zmienia się internet oraz algorytm Google. Dlaczego to tak ważne? Wyszukiwarki nieustannie udoskonalają zasady oceny stron.

Link-building nadal jest ważny, jednak Google od pewnego czasu punktuje jakość budowy strony, która przekłada się na szybkość jej ładowania oraz jej responsywność. Witryna z “mocnymi” hiperłączami, ale ładująca się przez wiele sekund, ma marne szanse na dobre miejsce w wynikach wyszukiwania. Wiedza i czujność fachowców z agencji reklamowej D2M gwarantują, że twoja strona lub serwis będą świetnie dopasowane i aktualizowane pod kątem zmieniających się zasad Google.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo