Konwertujące landing page - co je cechuje?

Opublikowano:
Autor:

Konwertujące landing page - co je cechuje?  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Landing page to popularne narzędzie, wykorzystywane w marketingu internetowym. Strona docelowa ułatwia sprzedawanie towarów i realizowanie usług, pozyskiwanie nowych kontaktów i osiąganie wielu innych celów. Dobrze wykonana strona jest zatem na wagę złota. Dowiedz się, co wyróżnia konwertujące landing page. 1. Ukierunkowane na konkretny cel2. Mówiące o korzyściach3. Przekaz dostosowany do odbiorcy4. Zawierające call to action

Landing page to popularne narzędzie, wykorzystywane w marketingu internetowym. Strona docelowa ułatwia sprzedawanie towarów i realizowanie usług, pozyskiwanie nowych kontaktów i osiąganie wielu innych celów. Dobrze wykonana strona jest zatem na wagę złota. Dowiedz się, co wyróżnia konwertujące landing page.

1. Ukierunkowane na konkretny cel

2. Mówiące o korzyściach

3. Przekaz dostosowany do odbiorcy

4. Zawierające call to action

Konwertujące landing page posiadają kilka wspólnych cech bez względu na to, w jakim celu zostały stworzone. Jeżeli chcesz stworzyć nową stronę docelową, sprawdź, co powinno się znaleźć na stronach z wysokim współczynnikiem konwersji. Oto 4 najważniejsze cechy konwertujących landing page.

Ukierunkowane na konkretny cel

Strona docelowa pomaga osiągnąć określone rezultaty, jeżeli jest ukierunkowana na konkretny cel. Jeżeli do różnych celów wykorzystuje się jednakowy szablon dla landing page, współczynnik konwersji będzie niski. Inaczej wygląda konwertujące landing page stworzone w celu pozyskania nowych leadów, a inaczej strona docelowa prowadząca do produktów promocyjnych w sklepie online.

Mówiące o korzyściach

Konwertujące landing page przedstawia najważniejsze korzyści związane z zapisaniem się do newslettera, zakupieniem nowego produktu lub skorzystaniem z oferowanej usługi. Zalety powinny być opisane krótko i zrozumiale, gdyż pozostałe informacje o ofercie znajdzie się po przejściu do strony sklepu lub firmy. Co ważne, na stronach docelowych powinno się skupić na opisaniu korzyści dla odbiorcy, a nie zalet firmy, która oferuje produkt itp.

Przekaz dostosowany do odbiorcy

Landing page cechuje się wysokim współczynnikiem konwersji, jeżeli przekaz strony docelowej jest dostosowany do grupy, do której trafia. Innego języka używa się, gdy landing jest przeznaczony dla nastolatków, a innego, gdy dla seniorów. Podobnie jest z używanymi grafikami, kolorami i sloganami. Więcej na ten temat i nie tylko znajdzie się na https://landingi.com/pl/blog.

Zawierające call to action

Call to action jest obowiązkowym elementem konwertującego landing page. Wezwanie do działania sprawia, że odbiorca wie, jaką aktywność powinien wykonać, by osiągnąć określony cel. Call to action może zachęcać do zakupu („Kup teraz”), skorzystania z usługi („Umów się na spotkanie z doradcą”), dołączenia do newslettera („Zapisz się”) lub do wykonania innej aktywności. Wskazane jest, by wezwanie do działania miało formę bezpośredniego zwrotu do odbiorcy, gdyż taka forma ma największą siłę perswazji.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE