Przez wiele lat Wisła Płock staczała się coraz niżej. I to pod każdym względem. Wizerunek klubu był bardzo mocno nadszarpywany. Teraz władze Wisły robią wszystko, aby to zmieniać. Zadanie nie jest łatwe, ponieważ łatwo jest coś zniszczyć, a niezwykle ciężko odbudować.
Hubert Chmielewski i Tomasz Marzec odpowiadający w klubie za działania marketingowe, organizują akcje, które nie generują kosztów, ale promują starą, doskonale w mieście znaną i rozpoznawalną markę, jaką jest Wisła Płock.
Dzięki nim udało się nawiązać lub odnowić współpracę z lokalnymi redakcjami, które zyskały status patronów medialnych klubu, wznowić działalność magazynu radiowego i telewizyjnego, rozpocząć działalność telewizji klubowej Wisła TV, zainicjować usługę Wisła Płock Mobile; wprowadzić Karty Kibica. To tylko część z wielu działań przygotowywanych i prowadzonych przez klubowy marketing.
Najnowszym projektem jest film „Idę Na Wisłę”. – To projekt, którego plan narodził się kilka miesięcy temu. Najpierw nagraliśmy profesjonalną ścieżkę dźwiękową, na prostą, raczej młodzieżową nutę, później przystąpiliśmy do realizacji filmu. W związku z bardzo bogatym scenariuszem prace na planie trwały dwa długie dni, a także nocą – powiedział Portalowi Płock prezes Wisły Jacek Kruszewski. – Chcieliśmy zrobić coś, czego jeszcze nie było. Film ma przypomnieć, że Wisła to płocki klub z sześćdziesięcioletnią tradycją, który powinien być wspólnym dobrem wszystkich mieszkańców naszego miasta i okolic.
Do akcji udało się zmobilizować wiele osób. Nie zawsze na co dzień związanych z Wisłą Płock, które zgodziły się wziąć udział w tym nietypowym przedsięwzięciu. – Dzięki temu pokazujemy, że na Stadionie im. Kazimierza Górskiego miejsce dla siebie może znaleźć każdy: od najwierniejszych, którzy są z Wisłą na dobre i na złe od lat, przez rodziny z dziećmi, po osoby, które sportem interesują się od święta. Wisełka czeka na każdego z otwartymi rękami. Chcielibyśmy, aby hasło „Idę Na Wisłę” było płockim hasłem roku – mówił prezes Jacek Kruszewski. – Oczywiście, nie poprzestaniemy na tej akcji i dalej będziemy walczyć na każdym polu o przywrócenie klubowi jego dawnego blasku.
W rolach głównych i epizodycznych wystąpili m.in. prezydent Andrzej Nowakowski, radny Wojciech Hetkowski, znany kibic sportu Krzysztof Miaśkiewicz, koszykarki Mon-Polu, piłkarki ręczne AZS PWSZ Jutrzenka Płock, płocki fryzjer i inne mniej bądź bardziej publiczne osoby.
Cały film można zobaczyć w naszej galerii Premiera filmu Idę na Wisłę!