Reklama

Reklama

Ile starostwo wydało na płockie media

Opublikowano: wt, 5 kwi 2016 09:44
Autor:

Ile starostwo wydało na płockie media - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Znamy wydatki starostwa płockiego na reklamy i ogłoszenia w mediach w latach 2014-2015. Łącznie poszło na ten cel prawie 250 tys. zł. Kto dostał najwięcej?

Reklama

Znamy wydatki starostwa płockiego na reklamy i ogłoszenia w mediach w latach 2014-2015. Łącznie poszło na ten cel prawie 250 tys. zł. Kto dostał najwięcej?

Pisaliśmy niedawno o wydatkach płockiego Ratusza na reklamy i ogłoszenia w mediach w latach 2014-2015.  Z zestawienia, które opracowaliśmy w oparciu o te dane, wynika, że w tym okresie miasto najwięcej pieniędzy przeznaczyło na reklamy i ogłoszenia w  „Gazecie Wyborczej” (w sumie ok. 238 tys. zł). Prawie połowę mniej dostali kolejni właściciele lokalnej telewizji MultiTV (ponad 100 tys. zł), a blisko siedem razy mniej - „Tygodnik Płocki”.

Teraz o podobne dane poprosiliśmy w płockim starostwie. Okazuje się, że w ciągu dwóch lat -  2014-2015 r. powiat płocki wydał na media w sumie blisko 248 tys. zł.

Z zestawień przekazanych przez Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, wynika, że najwięcej pieniędzy, bo ponad 60 tys. zł, starostwo zapłaciło w ciągu dwóch lat agencji PR-image Agnieszka Stachurska (wydawca gazety "Petronews.pl"). Mniej, bo ponad 50 tys. zł w tych latach wpłynęło na konto „Gazety Wyborczej”, a ponad 40 tys. zł - „Tygodnika Płockiego”.

Poniżej przedstawiamy zsumowane wydatki na poszczególne media w latach 2014 i 2015. Dodajmy, że starostwo nie wydało ani złotówki na rzecz Portalu Płock, dlatego nie został on ujęty w zestawieniu. Powiat zapewnia też, że w latach 2014-2015 nie zlecał żadnej zewnętrznej firmie obsługi PR, medialnej ani informatycznej.

Oto wydatki starostwa płockiego na media w latach 2014-2015 (zsumowane) na reklamy, ogłoszenia, filmy promocyjne i inne:

1. Petronews.pl oraz PR-image Agnieszka Stachurska - ok. 62,9 tys. zł

2. Gazeta Wyborcza - ok. 54,1 tys. zł

3. Tygodnik Płocki -  ok. 41,6 tys. zł

4. MultiTV - ok. 26,6 tys. zł

5. e-Wyszogrod - ok. 21,7 tys. zł

6. Agencja Reklamowa Ultra Propaganda  (biuletyn) - ok. 16 tys. zł

7. Katolickie Radio Płock - ok. 7 tys. zł

8. Miasto Płock i okolice - ok. 4,9 tys. zł

9. Wydawnictwo Ludowe „Gospodarz” - ok. 4,9 tys. zł

10. Nasz Płock - ok. 2,6 tys. zł

11. Rzeczpospolita - ok. 1,7 tys. zł

12. Cezar Druk – Pułtusk ( „Dni Kukurydzy”) - ok. 1,2 tys. zł

13. Kurier Mazowsza - 1,2 tys. zł

14. Monitor Urzędowy - ok. 1 tys. zł

15. Grupa filmowa Scena (spot reklamowy) - ok.  492 zł

 

Czytaj też: 

Zrzut ekranu z maila nadesłanego przez wydział starostwa z rozbiciem na poszczególne lata

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (18)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.