Reklama

Reklama

Ile miasto wydało na reklamy.Sprawdź tytuły

Opublikowano: 21 marca 2016 16:33
Autor:

Ile miasto wydało na reklamy.Sprawdź tytuły - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Po tygodniach oczekiwania Ratusz przedstawił wydatki na reklamy i ogłoszenia w płockich i ogólnopolskich mediach. Sprawdźcie, kto i ile dostał.

Reklama

Po tygodniach oczekiwania Ratusz przedstawił wydatki na reklamy i ogłoszenia w płockich i ogólnopolskich mediach. Sprawdźcie, kto i ile dostał.

Sprawa sum, które płyną na konta poszczególnych płockich redakcji z budżetu miasta jako wydatki na reklamy i ogłoszenia, budziła ciekawość wielu płocczan. Tajemniczości całej sprawie dodawał fakt, że płocki Ratusz przez kilka tygodni nie odpowiadał na interpelacje płockich radnych na ten temat. Niektórzy radni odpuścili po pierwszej odmowie, jedynie radny Michał Sosnowski (PSL)  drążył sprawę, dopominając się o zestawienie.

Dziś wreszcie je dostał. W odpowiedzi wiceprezydenta Romana Siemiątkowskiego zawarto wykaz kwot, które w zamian za reklamy i ogłoszenia dostały płockie redakcje. Sumy rozbito na lata - 2014 i 2015 oraz na źródła finansowania - budżet miasta lub jednostki podległe. Uwzględniono również zmieniających się właścicieli poszczególnych mediów płockich i ogólnopolskich.

My natomiast w naszym zestawieniu ujęliśmy łączne sumy, które w latach 2014-2015 miasto przeznaczyło na płockie tytuły i ich poszczególne wersje (papierowe i internetowe). Łącznie potraktowaliśmy również te media, które np. przekształciły się w inne (tak było m.in. z telewizją MultiTv i Katolickim Radiem Płock oraz Katolickim Radiem Diecezji Płockiej).

Z tak ujętego zestawienia tytułów wynika, że najwięcej pieniędzy w tym okresie Ratusz i podległe mu jednostki wydały na reklamy, ogłoszenia oraz akcję w „Gazecie Wyborczej”. Miasto reklamowało się tam i ogłaszało łącznie za blisko 240 tys. zł, z czego aż 73 tys. zł pochłonęła - jak już pisaliśmy - organizacja akcji „Pracownia Miast”. Drugą co do wysokości sumą były pieniądze wydane na telewizję MultiTV. Najmniej w takim zestawieniu przypadło w udziale gazecie „Miasto Płock i okolice”.

Oto zestawienie wydatków Ratusza i podległych mu jednostek budżetowych na reklamy i ogłoszenia w płockich mediach łącznie w latach 2014-2015 :

1. Gazeta Wyborcza (reklamy, ogłoszenia, akcja) - ok. 238 tys. zł

2. MultiTV (tu: Telewizja MultiTV, Telewizja Kablowa MultiTV) - ok. 101,7 tys. zł

3. Tygodnik Płocki - ok. 35,6 tys. zł

4. M4 - ok. 20,6 tys. zł

5. Radio Eska - ok. 20,4 tys. zł

6. Petronews - ok. 16 tys. zł

7. KRDP (tu: KRDP, KRP i KRC) - ok. 10 tys. zł

8. Radio Płock (tu: radio i akcja „Płock głosuje”) - ok. 5,4 tys. zł

9. Nasz Płock - ok. 2,9 tys. zł

10. Radio RDC - ok. 1,7 tys. zł

11. Portal Płock - 1,2 tys. zł

12. Dziennik Płocki - ok. 1 tys.

13. Miasto Płock i okolice - ok. 504 zł

 

Szczegółowe zestawienia w odpowiedzi na interpelacje, skan Michał Sosnowski 

Czytaj też:

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (36)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.