PKN Orlen został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
- Logotyp PKN Orlen pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami - informuje płocka spółka.
Orlen obejmie wsparciem logistycznym Spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy poza granicami Polski.
Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element marketingu Orlenu od wielu lat.
- Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka, czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki – powiedział prezes Orlenu Daniel Obajtek.