Reklama

Dlaczego apka mówi, że jesteś przystojny?

Opublikowano:
Autor:

Dlaczego apka mówi, że jesteś przystojny?  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Dotychczas był Barcamp i Plockamp, teraz nadciąga inne wydarzenie, Czwartek Social Media. Jeśli rozkręcacie biznes w mediach społecznościowych, jesteście w nich aktywni, koniecznie zarezerwujecie sobie czas 3 marca, aby posłuchać ludzi z doświadczeniem, tzw. „social media ninja”.

Dotychczas był Barcamp i Plockamp, teraz nadciąga inne wydarzenie, Czwartek Social Media. Jeśli rozkręcacie biznes w mediach społecznościowych, jesteście w nich aktywni, koniecznie zarezerwujecie sobie czas 3 marca, aby posłuchać ludzi z doświadczeniem, tzw. „social media ninja”.

Korzystacie z mediów społecznościowych, z takich kanałów jak You Tube, piszecie bloga lub dopiero zaczynacie szukać swojego miejsca w sieci? Może zdajecie sobie sprawę, że warto poszerzyć wiedzę o środowisku internetowym, w którym się obracacie? Oni postarają się dostarczyć wam trochę nowinek, dobrych praktyk i wiedzy. Nie wydacie nawet złotówki na wejściówkę. Po prostu usiądziecie i posłuchacie trzech prelegentów, jakich ściągnięto do Płocka na pierwszy Czwartek w social media.

Organizatorzy wyjaśniają, że podobne wydarzenie dotychczas organizowano w 10 miastach w kraju i to zwykle w tych największych. Duża popularność podobnych spotkań spowodowała, że ludzie aktywni w Inicjatywie Startup Płock i Plockamp zdecydowali się zadebiutować z nową odsłoną, ukierunkowaną na poszerzanie wiedzy z zakresu budowania strategii marki w oparciu o media społecznościowe. - Celem spotkań jest integracja szeroko pojętej branży social media, budowanie nowych relacji, dzielenie się wiedzą i … dobra zabawa – zachęcają. - Są sygnały, że seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą.

Spotkanie odbędzie się 3 marca w Klubie Poofa w galerii Mazovia. Miejsca można zajmować już od godziny 17.30, z kolei na 18.00 zaplanowano wystąpienie pierwszego gościa. Kamil Janiszewski opowie o wykorzystaniu kuponów dla marek FMCG (zajmują się produktami szybkozbywalnymi, jak artykuły spożywcze czy środki czystości) w komunikacji cyfrowej. Nie zabranie także przykładów z Polski. Pół godziny później zagadnienie marki na You Tube omówi Bartek Luzak. Zamierza zająć się sprawą kompleksowo, oczywiście mając do dyspozycji ograniczony czas wystąpienia, poczynając od strategii do optymalizacji. Tuż po nim zaplanowano krótką przerwę. Ostatnią dawkę wiadomości dostarczy Artur Jabłoński. Zada pytanie, dlaczego apka mówi, że jesteś przystojny? Jabłoński zajmuje się komunikacją marketingową, współpracował już z Allegro, OtoDom, Radiem PIK, urzędami miast, zajmował się działaniami dla takich marek, jak Polpharma czy Danone. Publikuje w prasie i pisze bloga. A na zakończenie czwartkowego wydarzenia uczestników czeka afterparty.

Nowe wydarzenie nie oznacza, że żegnamy się z Plockampem. Zmienia się tylko lokalizacja. Czwartą edycję zaplanowano 17 marca w klubie Poofa.

Fot. Ostatni Plockamp w klubie Suszarnia, Tomasz Miecznik/Portal Płock

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE