Co się dzieje w Muniserwisie? - chcieli wiedzieć nasi czytelnicy. Od kilku tygodni mówi się o zmianach personalnych w zakładzie budżetowym.
Chodzi o zakład Usług Miejskich Muniserwis, czyli miejską jednostkę organizacyjną zajmującą się m.in. sprzątaniem miasta, utrzymywaniem zieleni, odśnieżaniem dróg zimą, ale również budową chodników, ścieżek rowerowych i innymi inwestycjami, ostatnio m.in. promenady na skarpie.
Zakładem kierują dyrektor Zbigniew Idzik i jego zastępca ds. technicznych Andrzej Gryszpanowicz. Już we wrześniu docierały pogłoski o zmianach w dyrekcji zakładu. Według naszych czytelników, ze stanowiskiem miał pożegnać się obecny wicedyrektor.
- Nie było żadnych tego typu zmian - dementuje Hubert Woźniak z biura prasowego Ratusza. - Pan Andrzej Gryszpanowicz jest nadal pracownikiem Muniserwisu, ale od około miesiąca przebywa na zwolnieniu lekarskim.
Być może to właśnie długotrwałe zwolnienie wiceszefa Muniserwisu zrodziło plotki o jego odwołaniu. Jednak z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że władze miasta mają sporo zastrzeżeń co do nadzoru w zakładzie budżetowym i te zastrzeżenia mogą pociągnąć za sobą zmiany personalne.