Publikujemy oświadczenie Hotelu Czardasz w sprawie karnetów na basen oznaczonych adnotacją "Karnet nie ulega przedawnieniu".
Oświadczenie dotyczy opisywanej przez nas interwencji czytelnika w sprawie bezterminowych karnetów na basen, które miały jednak stracić ważność. Oto kończące całą sprawę oświadczenie Hotelu Czardasz:
Szanowni Państwo,
problem, dotyczący karnetów z zapisem "nie ulega przedawnieniu" rozwiązany został w ramach działań wewnętrznych firmy, po zwróceniu uwagi przez naszych Klientów. Dobro naszych Gości stanowi o istnieniu Hotelu Czardasz Spa&Wellness i jest zawsze dla nas priorytetem. W chwili, w której zauważamy sytuację problemową, działamy tak, aby nasi Klienci nie odczuli dyskomfortu.
Dlatego wyjaśniamy, że każdy klient, który wykupił u nas karnet z zapisem „Karnet nie ulega przedawnieniu”, będzie mógł wykorzystać go w dogodnym dla siebie czasie, bezterminowo, przez okres istnienia basenu w Hotelu Czardasz.
Dodatkowo postanowiliśmy przedłużyć również ważność tych karnetów wydanych w poprzednich latach, które nie miały oznaczenia „karnet nie ulega przedawnieniu”, a więc były ważne tylko do końca roku, w którym zostały wydane. Te karnety basenowe z sygnaturą z poprzednich lat są ważne do 30.06.2016 r. W przypadku, gdy czas ten okaże się niewystarczający do wykorzystania karnetu w pełni, istnieje możliwość wydłużenia ważności karnetu do 31.12.2016r. Aby móc wydłużyć karnet do końca roku 2016, należy wymienić go w recepcji hotelowej w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2016 r.
Jednocześnie przepraszamy wszystkich Klientów, którzy w wyniku tej sytuacji poczuli się dotknięci naszymi działaniami. Zapewniamy, że nie były one zamierzone, a zadowolenie naszych Gości, jak zawsze, pozostaje dla nas priorytetem.
Z poważaniem
Joanna Białaszek
Hotel Czardasz Spa&Wellness
Czytaj: