W grze gracze mogą ponownie wcielić się w pracowników lub klientów sklepu - wykładać towar, obsługiwać kasy, dbać o porządek i realizować listy zakupów. Za każde wykonane zadanie zdobywają wirtualne pieniądze, które pozwalają kupić jajko z cyfrowym Biedroniakiem.
Maskotka towarzyszy później graczowi w dalszej rozgrywce, pomagając zdobywać kolejne nagrody. W nowej edycji pojawiły się też kasy samoobsługowe, więcej zadań w magazynie i system awansów. Biedronkowy świat na Robloxie przekroczył już 2,3 miliona rozgrywek. Społeczność marki, skupiona w grupie „Biedronka Polska”, liczy ponad 46 tysięcy osób, co czyni ją największą markową społecznością na Robloxie w Polsce i jedną z najwyżej ocenianych globalnie – z notą 96%.
Nowa edycja gry to część obchodów 30-lecia sieci i element aktualnej akcji lojalnościowej Gangu Biedroniaków. W realnych sklepach rozdano już ponad 2,5 miliona pluszaków. Najczęściej odbieraną maskotką jest portfel Paweł, za nim znalazły się ciężarówka Czesia i arbuz Artek.
Naklejki, które pozwalają wymieniać punkty na maskotki i książki, można zbierać do 15 listopada, a odbiór nagród potrwa do 29 listopada 2025 roku lub do wyczerpania zapasów.
Komentarze (0)