Z tymi strojami dziwna sprawa - podczas oficjalnej prezentacji, która odbyła się w galerii Wisła w niedzielę, nie można było zobaczyć nowych koszulek szczypiornistów, które zafundowała im firma Select. Podążający za piłkarską modą musieli obejść się smakiem i mogli podziwiać nowe stroje jedynie na wizualizacjach. Select dał płockim piłkarzom trzy komplety koszulek - dwa wyjazdowe - czerwony i biały, i jeden domowy - niebieski.
Za to po galerii piłkarze paradowali ubrani w nowiutkie dżinsy, które sprezentował im Levi’s. O tym, że SPR prowadzi negocjacje z Levisem, mówiło się jeszcze, gdy jej prezesem był Andrzej Miszczyński. Udało się namówić producenta dżinsów, ale najwyraźniej tylko jako sponsora technicznego.
- Naszym nowym sponsorem technicznym został Levi’s, który dostarcza klubowi sportowe, wizytowe dżinsy, by również poza boiskiem piłkarze Wisły byli ubrani jednakowo - potwierdza Artur Zielinski, wiceprezes klubu.
Dowiedzieliśmy się, że nowy sponsor nie tylko ubierze piłkarzy w dżinsy - ponoć w fabryce szyje się już wielka dżinsowa niespodzianka dla zasiadających na trybunach VIP-ów - dżinsowe okrycia na krzesełka. - Nic nie zdradzę, to niespodzianka - mówi ze śmiechem wiceszef klubu.
Fot. Tomasz Miecznik/Portal Płock, wizualizacje koszulek - UMP
Więcej zdjęć z prezentacji zobacz w naszej galerii: