– Jesteśmy dumni z możliwości współtworzenia wydarzeń ważnych dla mieszkańców Płocka – powiedział po podpisaniu umowy z Wisłą odpowiedzialny za markę Kasztelan Maciej Szalaty. – Wierzymy, że Wisła z kasztelańską świeżością rozpocznie rundę wiosenną, a Kasztelan będzie towarzyszył jej sympatykom nie tylko na stadionie.
Władze klubu podkreślają, że marka piwa Kasztelan jest związana z naszym regionem równie długo jak Wisła. Dlatego podpisanie umowy z sierpeckim browarem ma nie tylko wymiar finansowy, ale również wizerunkowy.
– Cieszę się niezmiernie, że Kasztelan znowu jest z Wisłą. Rozmowy trwały dość długo, ale najważniejsze, że udało się nawiązać współpracę z bardzo solidnym partnerem, który w dodatku jest niezwykle popularny w naszym regionie – przyznał prezes Wisły Jacek Kruszewski. – Kasztelan to napój uwielbiany przez płocczan i mieszkańców Mazowsza. Chcemy umacniać wizerunek naszego partnera jako marki związanej z regionem i wspierającej to, co dla płocczan ważne i bliskie ich sercu.
Prezes Kruszewski zapewnia, że klub zrobi wszystko, aby współpraca z Kasztelanem rozwijała się jak najbardziej owocnie dla obu stron. Wyraził przy tym nadzieję, że pojawią się również kolejne firmy, które zechcą włączyć się w budowę silnej drużyny piłkarskiej w Płocku.
Podpisanie kontraktu z Kasztelanem nie wyczerpuje dobrych wiadomości dotyczących działalności marketingowej Wisły. Płocki klub przedłużył bowiem obowiązującą jesienią 2013 roku umowę z firmą Michalski Motors. Autoryzowany dealer Forda, który działa w Płoński i Płocku już od 20 lat, zdecydował się wspierać płockich piłkarzy do końca obecnego sezonu. Istnieje, oczywiście, opcja kontynuowania umowy, o ile obie strony w dalszym ciągu będą z niej zadowolone.
W zamian za świadczenia finansowe Wisła reklamować będzie Forda zarówno na stadionie jak i poza nim.
Fot. Archiwum klubu
