Brak konieczności tworzenia nowych miejsc pracy
Dzięki kursom i szkoleniom nie trzeba tworzyć specjalnie nowych miejsc pracy. Zatrudnieni na konkretnym stanowisku mogą zwiększyć swoją wiedzę i otrzymać nowy zakres obowiązków. Firma zaoszczędza na tym mnóstwo czasu i pieniędzy. Wdrożenie nowego pracownika jest bardziej kosztowne niż organizacja szkolenia albo wykupienie kursu. Poza tym, podczas szkoleń spotykają się osoby z różnych firm, można zwiększyć sieć kontaktów i wymienić doświadczenia. Rozmowa z osobami na podobnych stanowiskach jest doskonałym źródłem wiedzy. Podczas zjazdów w prosty sposób można znaleźć nowego klienta albo firmę do współpracy.
Dostosowanie się do nowości w branży
Szkolenia i kursy są niezbędne, jeśli chcemy pozostać konkurencyjni. Należy dopasowywać się do zmieniających się trendów i wymagań, zwłaszcza że nowe technologie rozwijają się w zawrotnym tempie. Co ważne, szkolenia nie muszą dotyczyć wykonywania konkretnych czynności związanych np. z administracją. Kursy mogą być skierowane do osób zajmujących się klientem, nawet bardzo specyficznym i określonym z góry. Przykładem jest CSR BMW szkolenie, dedykowane osobom zajmującym się projektami i zarządzającymi dostawcami. Innym przykładem mogą być szkolenia dla automotive obejmujące raportowanie, zarządzanie jakością i planowanie.Poza szkoleniami ważne są także audyty i konsultacje. Consulting pomaga zdiagnozować i rozwiązać problemy zaistniałe w firmie np. w obszarze zarządzania. Specjaliści przygotowują opinię oraz planują kolejne działania dla przedsiębiorstwa. Konsultacje mogą dotyczyć różnych zagadnień (analizy rynku, doradztwa dla działów, consulting dla branż).
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.