Reklama

Reklama

Obsługa klienta ING BANK - najważniejsze informacje

Opublikowano: 7 maja 2021 12:19
Autor:

Obsługa klienta ING BANK - najważniejsze informacje - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Rozmaitości Wraz z rozwojem technologii zaczynają powstawać alternatywne sposoby na kontaktowanie się z pracownikami banku. Jednymi z nich są komunikatory online, dzięki którym można uzyskać pomoc oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Reklama

ING - bank z ugruntowaną pozycją na rynku

ING Bank stanowi jeden z największych banków komercyjnych w Polsce. Z usług ING korzystają zarówno indywidualni klienci, korporacje jak i podmioty gospodarcze. Szacunkowo bank posiada na terenie całego kraju ok. 440 placówek, w tym ponad 770 bankomatów i 650 wpłatomatów. W związku z tak rozbudową strukturą, podstawą jest łatwy dostęp do Biura Obsługi Klienta ING. Klienci banku mogą zasięgnąć porad 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt do ING

Bank rekomenduje zapoznanie się najpierw z informacjami na stronie internetowej. Wchodząc na główną stronę można połączyć się z wirtualnym asystentem, który zna odpowiedzi na 97% najczęściej zadawanych pytań. Do dyspozycji klientów pozostają:

1.     Czat obsługiwany przez pracowników banku, którzy starają się na bieżąco rozwiązać problematyczne kwestie. 

2.     Formularz kontaktowy pozwala na pozostawienie wiadomości z opisem problemu, bądź informacji o chęci skorzystania z danej usługi. Wystarczy zwięźle opisać przyczynę kontaktu oraz pozostawić swoje dane kontaktowe. Pracownicy banku mogą odpisać na wiadomość bądź zatelefonować pod podany numer. 

3.     Infolinia pozwala na rozmowę z pracownikiem banku, jednakże połączenie wymaga cierpliwości. Aby nie oczekiwać zbyt długo na bezpośrednie połączenie, rekomenduje się skorzystanie najpierw z dwóch poprzednich metod. Jeśli pomimo skorzystania z czatu i formularzu problem nie został rozwiązany, warto zatelefonować pod numer Kontaktowy do ING lub udać się osobiście do jednej z placówek banku znajdującej się w najbliższym mieście. 

Obsługa Klienta ING 

Obsługa klienta ING realizowana jest przede wszystkim za pomocą narzędzia zwanego "Centrum pomocy". Dostępne są panele:

 

·         Dostęp do systemu, 

·         Przelewy i płatności, 

·         Konta, oszczędności, karty, 

·         Historia i wyciągi, 

·         Bezpieczeństwo

·         Autoryzacja transakcji, 

·         Aplikacja mobilna, 

·         Moduł makler. 

Dzięki odpowiednim zakładkom można uzyskać merytoryczną odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytania w obrębie danego tematu. Bank wdraża również projekt forum Społeczności ING, nowoczesnej platformy internetowej, gdzie spotykają się klienci banku, którzy wymieniają się opiniami dotyczącymi danego produktu, bądź usługi. 

ING jest bankiem stawiającym na nowoczesne rozwiązania. Postępujący proces informatyzacji powoduje, że nierzadko klienci są obsługiwani przez system pracujący z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dzięki niemu można rozwiązać problemy związane z zalogowaniem się do konta, zastrzeżeniem bądź aktywacją karty. Pozwala on również na szybkie złożenie reklamacji. Jeżeli problem nie jest nagły, nie warto czekać na połączenie z konsultantem na infolinii. Alternatywne sposoby, takie jak czat czy formularz kontaktowy pozwolą na szybsze uzyskanie pomocy. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.