Zobacz topowe modele gablot informacyjnych, które królują w budynkach firm i instytucji
1. Pojedyncza gablota wisząca – sprawdzi się w mniejszych firmach, które nie umieszczają rozbudowanych informacji o funkcjonowaniu poszczególnych działów. Jeżeli stawiasz w swoim życiu na klasykę oraz minimalizm, taka tablica to prawdziwy strzał w dziesiątkę.
2. Dwu- lub trójdzielna konstrukcja na ścianę – to idealne rozwiązanie dla dużych firm administracyjnych, szkół, bibliotek, kościołów, muzeów oraz urzędów. Ta tablica pomieści sporą ilość treści oraz infografik. Duża przestrzeń znajdująca się pod spodem szyby hartowanej umożliwi również zamieszczenie dużych plakatów reklamowych. Postaw na prestiż i zainwestuj w wielkogabarytowe konstrukcje.
3. Gablota wisząca z fryzem – atrakcyjny system reklamowo-wystawienniczy dla zwolenników poprawnej organizacji i dyscypliny. Ten gadżet na ścianę ułatwi Ci z całą pewnością zaplanowanie formy rozmieszczenia wszystkich ogłoszeń i informacji po budynku firmy.
4. Wolnostojący komponent przenośny – to idealne rozwiązanie przed budynek przedsiębiorstwa, centrum handlowego lub instytucji państwowej. Taka gablota powinna charakteryzować się lekkością, a zarazem wytrzymałością i odpornością na niesprzyjające czynniki zewnętrzne. Dzięki tablicy stojącej wyróżnisz niezbędne informacje, nie musząc się obawiać o ich widoczność, ponieważ cała konstrukcja zawsze budzi spore zainteresowanie wśród potencjalnych klientów bądź przechodniów.
Pozyskuj gabloty ogłoszeniowe wyłącznie u liderów branży wystawienniczej
Podczas zakupów należy zwrócić uwagę na wszystkie parametry konstrukcji reklamowych. Jeżeli chcesz tego uniknąć, oszczędzając tym samym sporo czasu, postaw na zarówno gabloty wiszące: https://gabloty.info.pl/gabloty-informacyjne-wiszace/, jak i stojące prosto z firmy Omega System. Wykwalifikowani specjaliści doradzą Ci w sprawie projektu i wykonają odpowiedni komponent względem Twoich indywidualnych potrzeb. Zainwestuj w jakościowe produkty!
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.