Reklama

Reklama

Litery przestrzenne - nowe oblicze społecznego marketingu

Opublikowano: czw, 17 gru 2020 09:43
Autor:

Litery przestrzenne - nowe oblicze społecznego marketingu - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Rozmaitości Nietrudno odnieść wrażenie, że litery przestrzenne - jakiekolwiek one by były - wręcz zawładnęły przestrzenią publiczną. Ich zróżnicowana kolorystyka i - nie bójmy się tego słowa - często artystyczne wykończenie, to przykład wprowadzenia ciekawego pomysłu, na zupełnie nowy, bo marketingowy grunt. To dzięki nim marka jest lepiej widoczna, a ich wykorzystanie, pomaga w jej pozytywnym odbiorze wśród aktualnych i potencjalnych klientów.

Reklama

Litera i jej różnorodność

Cechą charakterystyczną liter przestrzennych jest ich różnorodność. Ich kształt i forma nawiązują do specyfiki danej marki, ale jednocześnie nie są one narzędziem informacji o promocjach. Na to zresztą szkoda czasu i środków. Nie jest tajemnicą, że jest to forma promocji statycznej, która nie sprawdzi się w przypadku zmiennych i zróżnicowanych treści. Litery przestrzenne AnyShape.pl są formą reklamy społecznej.

Zwykle umiejscawia się je w przestrzeni publicznej, w której:

  • przyciągają wzrok przechodniów, dbając jednocześnie o pozytywny odbiór marki,
  • wyróżniają się na tle innych platform reklamowych, w tym... liter przestrzennych konkurencji,
  • są po prostu pięknym zdobnikiem w szarej, często budzącej grozę rzeczywistości.

Litera, czy figura?

W gruncie rzeczy pojęcie "litery przestrzenne", jest w pewnym sensie błędne. Marketingowcy określają tym mianem wszelkie trójwymiarowe figury przestrzenne, a więc również skomplikowane wzory graficzne, będące logiem marek lub konkretnych produktów. Ta prosta - wydawałoby się - nieścisłość sprawia, że przed specjalistami od grafiki marketingowej otwierają się zupełnie nowe możliwości.

Kształt i forma "litery przestrzennej" nie jest już ograniczona wyłącznie do dobrze nam znanych kształtów alfabetycznych. Wręcz przeciwnie - można je formować w dowolny sposób, wzbogacając każdą z nich o zupełnie nowe elementy dekoracyjne, powiązane ze specyfiką definiowanej w ten sposób marki. Co ważne - materiał ten może być również ukierunkowany pod kątem ściśle określonego targetu, co znacznie zwiększa jego skuteczność.

Co decyduje o wyjątkowości i skuteczności reklamy przestrzennej?

O skuteczności przestrzennych platform marketingowych, decyduje nie tylko ich stylizacja "pod klienta", ale też szereg innych czynników:

1. Rozmiar - na tym polu nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Litery przestrzenne mogą być małe, duże, a nawet... ogromne. Te najbardziej znane, rozmiarem dorównują samochodom osobowym. Widać je z daleka i to nawet nocą, co jest możliwe dzięki zainstalowanemu podświetleniu.

2. Elegancja - przestrzenne obiekty reklamowe są wykonane elegancko, a większość z nich można by nazwać marketingowymi dziełami sztuki. Oprócz walorów czysto stylistycznych, charakteryzują się one odpornością na oddziaływania mechaniczne, różnice temperatur, a nawet na działanie światła słonecznego.

3. Perswazja - nie jest niczym nowym, że celem instalacji przestrzennych modułów reklamowych, jest zachęta do zakupu konkretnego produktu lub usługi. Ich wyjątkowy, estetyczny i niejednokrotnie pomysłowy styl wykonania, sam w sobie budzi zachwyt, determinuje powstanie określonej potrzeby, a nawet... kojarzy się z bezpieczeństwem i odpoczynkiem.

Najczęściej spotykane formy liter przestrzennych

Podświetlane litery przestrzenne, to chyba najpopularniejsza odmiana narzędzi reklamowych. Oprócz nich istotną rolę w aranżowaniu miejskiego otoczenia odgrywają również modele bez podświetlenia.

Obydwa typy liter są - w zależności od potrzeb klienta - produkowane z:

  • styroduru,
  • aluminium,
  • plexi,
  • szkła,
  • metalu (najczęściej aluminium),
  • papieru i tektury - zwłaszcza do zastosowań wewnętrznych,
  • drewna itd.

Litery przestrzenne warto zamawiać głównie u producenta. Korzystanie z pomocy zbędnych pośredników nie tylko zwiększa koszty, ale też utrudnia procedurę złożenia zamówienia. Wybierając oferenta, warto zwrócić uwagę na jego zaplecze techniczne, profesjonalizm, kreatywność i otwartość na nowe pomysły. Nasza firma również specjalizuje się w realizacji takich projektów. Warto nas sprawdzić!

Reasumując, trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat, bez wszechobecnych reklam przestrzennych. O ich wyjątkowości świadczy fakt, że pomimo dużej popularności, wciąż przyciągają one wzrok potencjalnych klientów.

Źródło:

 

AnyShape.pl
ul. Rolnicza 338A
(wjazd od Wędkarskiej)
05-092 Dziekanów Polski / Warszawy

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.