W tym czasie E100 stało się kluczowym partnerem dla firm transportowych na całym świecie. Przedstawicielstwa firmy znajdują się w 14 krajach Europy Zachodniej i Wschodniej. Każdego dnia ponad 200 000 kierowców korzysta z karty E100.
Doświadczenie zawodowe pozwoliło firmie stworzyć produkt odpowiadający potrzebom współczesnego przewoźnika drogowego, niezależnie od wielkości posiadanej floty i kierunku działalności.
E100 to jedyna karta paliwowa, która łączy 2 kontynenty i umożliwia podróżowanie bez przeszkód po Europie i Azji. Karta otwiera dostęp do 19 000 stacji paliw w 32 krajach, daje możliwość uzyskania zwrotu podatku VAT i bezgotówkowego uiszczania opłat za drogi (29 państw), a także za usługi transportowe - od parkingów i myjni samochodowych po rezerwację promów.
Klienci firmy mogą liczyć na korzystanie z zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Do dyspozycji przewoźników jest:
- panel użytkownika - inteligentny system zarządzania wydatkami online w celu obniżenia i optymalizacji kosztów. Na swoim koncie w panelu użytkownika można również zapoznać się z nowościami branżowymi, które są codziennie publikowane na blogu E100 Daily.
- E100 Mobile - aplikacja mobilna dla kierowców z interaktywną mapą stacji paliw i możliwością wyznaczania tras
Każdy klient firmy otrzymuje wsparcie osobistego opiekuna oraz całodobowej infolinii obsługiwanej w wielu językach. W przypadku problemów w trasie przewoźnik może zwrócić się do Klubu Pomocy.
E100 to firma zorientowana na ludzi. Aktywnie rozwija działalność non-profit i wspiera programy charytatywne, w tym projekt E100 Family, w ramach którego udzielana jest pomoc kierowcom i ich rodzinom.