reklama

Gadżety reklamowe – z nadrukiem czy grawerem? Które rozwiązanie lepiej się sprawdza?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Gadżety reklamowe – z nadrukiem czy grawerem? Które rozwiązanie lepiej się sprawdza? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

RozmaitościAby gadżety reklamowe spełniały swoją funkcję, koniecznie muszą zostać spersonalizowane. Zanim jednak podejmiemy ostateczną decyzję odnośnie ich znakowania, warto rozważyć wszystkie za i przeciw. W poniższym tekście zastanowimy się, w jakich sytuacjach lepszy będzie grawer, a kiedy lepiej zdecydować się na nadruk.

Gadżety reklamowe, czyli skuteczna promocja

Akcesoria reklamowe dla firm cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. To jeden z najpopularniejszych sposobów na promocję swojego biznesu, który doceniają również obdarowani nimi konsumenci.

Do najpopularniejszych gadżetów można zaliczyć:

  • artykuły biurowe – np. długopisy, ołówki, notatniki;

  • artykuły dla dzieci – np. pluszaki, gry;

  • artykuły elektroniczne – np. głośniki bezprzewodowe;

  • artykuły turystyczne – np. bidony, opaski;

  • artykuły eko – torby wielokrotnego użytku, paczki nasion.

  • Warto też sięgać po nietypowe gadżety reklamowe, które są może mniej popularne, ale świetnie sprawdzą się jako wyjątkowy, oryginalny podarunek dla ważnego klienta lub partnera biznesowego.

    Personalizacja gadżetów reklamowych

    Niezależnie od tego, jakie artykuły reklamowe wybierzemy dla swojego biznesu, musimy również zdecydować o tym, co na nich umieścimy oraz jaką formę znakowania preferujemy.

    Większość firm umieszcza na zamówionych gadżetach logo, firmową grafikę lub hasło reklamowe, nawiązujące do konkretnego wydarzenia lub kampanii. Ważne, aby grafika czy napis były spójne z identyfikacją wizualną firmy i zostały wykonane w profesjonalny sposób.

    Co do sposobu znakowania firmy najchętniej wybierają dwie możliwości, na których się skupimy:

    • Nadruk (różne rodzaje, np. sitodruk, druk cyfrowy);

  • Grawer (grawer laserowy lub chemiczny).

  • Porównajmy je, aby zobaczyć wady i zalety każdego z tych rozwiązań!

    Charakterystyka nadruku:

    Plusy:

  • niska cena znakowania nawet większych ilości przedmiotów (w porównaniu do innych sposobów personalizacji);

  • wybór nadruku daje nam szerokie możliwości odnośnie nanoszonych na przedmiot napisów czy kształtów oraz wyboru kolorystyki, przez co wygląd znaku firmowego jest atrakcyjny i przyciąga wzrok;

  • nadruk nadaje się zarówno na przedmioty wykonane ze szkła, metalu czy plastiku, jak i do takich tworzyw jak guma, tkaniny itd.

  • Wady:

    • po pewnym czasie nadruk może się zacząć ścierać (wiele zależy od jakości nadruku oraz materiału, na którym został wykonany);

  • umieszczenie nadruku na eleganckim przedmiocie (np. na karafce z ciętego szkła), może obniżyć jej walory estetyczne.

  • Kolorowy nadruk na piłce

    Charakterystyka graweru:

    Plusy:

    • wykazuje się dużą odpornością na ścieranie;

  • jest bardzo dokładny, nawet jeśli elementy umieszczane na gadżecie są niewielkie;

  • grawer jest wyjątkowo estetyczny, kojarzy się z elegancją;

  • jego ogromną zaletą jest trwałość (pozostaje widoczny i czytelny przez długi czas);

  • można go umieścić na różnego rodzaju materiałach, takich jak szkło, metal, drewno itd.

  • Minusy:

    • wybór graweru może się okazać dość kosztowny w przypadku, kiedy wybieramy personalizację dużej ilości materiałów reklamowych;

  • czasem koszt graweru może być wyższy niż wartość samych gadżetów (np. najtańszych ołówków);

  • nie ma możliwości wykonania wielokolorowego graweru;

  • grawer nie nadaje się np. do znakowania odzieży.

  • Długopis z grawerem na lustrzanej powierzchni

    Zarówno nadruk, jak i grawer nadają się do personalizacji gadżetów reklamowych. Nadruk jest opcją tańszą i daje więcej możliwości pod względem wizualnym. Grawer natomiast podnosi koszty znakowania, ale spersonalizowane nim przedmioty są wyglądają bardziej prestiżowo i lepiej nadają się na nietuzinkowe prezenty przeznaczone na specjalne okazje.

    Udostępnij na:
    Facebook
    wróć na stronę główną

    ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

    e-mail
    hasło

    Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

    Komentarze (0)

    Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

    Wczytywanie komentarzy