reklama

Sama ulotka to nie wszystko. Sposoby na skuteczny kolportaż ulotek

Opublikowano:
Autor:

Sama ulotka to nie wszystko. Sposoby na skuteczny kolportaż ulotek - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościProjektowanie ulotek nie należy do prostych spraw. Wszystkie kwestie, które trzeba wziąć pod uwagę sprawiają, że jest to dość trudna i wyczerpująca praca. Kiedy jednak już się pojawią i zachwycają oczy należy je w sposób skuteczny, szybki i dokładny dostarczyć zainteresowanym osobom. Pytanie tylko jak to zrobić i na co zwrócić uwagę przy kolportażu ulotek?

Projektowanie ulotek nie należy do prostych spraw. Wszystkie kwestie, które trzeba wziąć pod uwagę sprawiają, że jest to dość trudna i wyczerpująca praca. Kiedy jednak już się pojawią i zachwycają oczy należy je w sposób skuteczny, szybki i dokładny dostarczyć zainteresowanym osobom. Pytanie tylko jak to zrobić i na co zwrócić uwagę przy kolportażu ulotek?

Rozdawane na ulicy

Klasyczna forma ulotek to ich rozdawanie na ulicy. Zatrudnione osoby stoją przez większą część dnia w miejscach ruchliwych ulic lub nieopodal miejsca, które reklamujemy i rozdają ulotki każdemu, kto przechodzi. Jest to forma dość skuteczna, choć z drugiej strony niezbyt poważana przez przechodniów. Z drugiej strony dużą wagę należałoby przywiązać do osoby, która ulotkę rozdaje. Nawet najlepiej zaprojektowany materiał nie znajdzie zainteresowania, jeśli osoba go rozdająca będzie nachalna lub znudzona. Powinniśmy zatem szukać kogoś z werwą, pasją, ale także z darem przekonywania. Ciekawą opcją jest także dodatkowe przebranie danej osoby. Jeśli bohater sztuki rozdaje ulotki odnoszące się do działania teatru to jesteśmy nim automatycznie dużo bardziej zainteresowani. Możliwości jest wiele.

Pozostawione w miejscach publicznych

Wszystko zależy od tego w jakiej branży się poruszamy, jednak kwestią najważniejsza zawsze jest trafienie do właściwego odbiorcy. Czasem takimi odbiorcami są osoby w hotelach, czasami w restauracjach czy w przychodniach. Wszystko musi być zatem zarezerwowane dla sposobu działania naszej firmy oraz dostosowane do tego, co produkujemy. Sprzedając daną rzecz czy usługę musimy mieć na myśli zawsze myślenie statystycznego człowieka i próbować wejść w jego skórę i rozwiązywać jego problemy.

Rozdawanie przy okazji spotkań

To typowy marketing bezpośredni, spotykany zwłaszcza podczas kampanii wyborczych. Kandydaci sami spotykają się z różnymi osobami i wówczas mogą wręczyć ulotkę. Jest to forma promocji oraz zauważenia, dostrzeżenia i włączenia kogoś w poczet „naszych”. Podobnie rzecz ma się, gdy dodajemy ulotkę podczas zakupów czy podczas sprzedaży usług. Dodając „wizytówkę” jesteśmy bliżej danej osoby i możemy mieć nadzieję na „powtórkę”.

Wysyłanie

Kolejną formą kolportażu ulotek jest ich wkładanie do skrzynek. Zwykle większość osób nie interesuje się nimi, jednak należy szukać takich, których zainteresuje nasza oferta. Znów najwięcej znaczenia ma to, czym zajmujemy się na co dzień. Warto zatem zawsze dostosować odbiorcę do naszej działalności.

Kolportaż ulotek jest niemalże nieograniczony. Ważne, by dotarły one do właściwych osób, które będąc zainteresowane nasza ofertą skorzystają z niej i pozwolą nam cieszyć się skuteczną reklamą, jaką są ulotki.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo