Reklama

Reklama

Pozycjonowanie = obecność w internecie

Opublikowano: pon, 26 paź 2015 11:46
Autor:

Pozycjonowanie = obecność w internecie - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Coraz więcej osób zastanawia się, co tak naprawdę kryje się pod głośnymi ostatnio hasłami “marketing sieciowy” i “marketing internetowy”. Artykuł ten ma na celu wyjaśnić zarówno nową i mało znaną terminologię, jak i sposób działania zjawiska.

Reklama

Coraz więcej osób zastanawia się, co tak naprawdę kryje się pod głośnymi ostatnio hasłami “marketing sieciowy” i “marketing internetowy”. Artykuł ten ma na celu wyjaśnić zarówno nową i mało znaną terminologię, jak i sposób działania zjawiska.

Potęga sieci

Żeby pojąć fenomen i skuteczności samej sieci , musimy zwrócić szczególną uwagę na rozwój technologiczny, który w ostatnich latach stał się podstawą wszelkiego biznesu. Internet został głównym i najważniejszym kanałem komunikacji i reklamy, wypierając stopniowo nawet telewizję. Zjawisko to dobitnie pokazuje przykład ostatniej kampanii wyborczej - spoty i reklama w sieci była w wypadku niektórych partii jedyną. Tradycyjne, “stare media” nie są już niezbędne by zyskać rozpoznawalność. Wszystkie firmy działające na rynku są zmuszone do założenia i prowadzenia stron internetowych. Dla coraz większej ilości użytkowników sieci - czyli potencjalnych klientów istnieją tylko firmy i oferty, które znajdą w internecie. Tylko takie biorą pod uwagę. Dlaczego? Bo znalezienie firmy, jej oferty i lokalizacji zajmuje dwie minuty i nie wymaga nawet wstania z fotela. W dobie cyfrowej publikacji, nawet neguje się powoli sens istnienia tradycyjnych, papierowych gazet.

Co z tego wynika? Nowe, znacznie tańsze i bardziej elastyczne formy reklamy. Obecnie, średnie i małe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na reklamę, która jeszcze kilka lat temu byłaby nieosiągalna dla ich budżetów. Reklamę, która jest o wiele bardziej skuteczna niż klasyczny billboard.

Pozycjonowanie stron - klucz do sukcesu

Zacznijmy od wyjaśnienia, co to jest i czemu służy pozycjonowanie stron. Dobra strona musi być oryginalna i zapadająca w pamięć, a a jednocześnie przejrzysta. Jednak prawdziwa praca zaczyna się w momencie, gdy witryna ma zacząć być w sieci widoczna. Do tego celu najlepiej zatrudnić agencję interaktywną, specjalizującą się w pozycjonowaniu stron internetowych. Specjaliści branży SEO - bo tak nazywa się ten rodzaj usługi, zajmują się wybiciem strony na jak najwyższą pozycję wyszukiwarki. Jest to o tyle istotne, ze na drugą stronę wyników z wyszukiwarki nie zagląda niemal nikt. Niewidoczna firma = brak klientów.

Na pierwszym miejscu

Jak wybicie strony na widoczną pozycję wygląda w praktyce? Praca pozycjonera jest jak zespół naczyń połączonych - jej elementy ściśle się przenikają. Jest procesem, nie jednorazową usługą. Efekty pozycjonowania w postaci ruchu na stronie, pojawiają się już po miesiącu, aby jednak trafić na pierwszą stronę, czasem należy poczekać nawet do sześciu miesięcy. Jakie elementy wchodzą w jego skład? Wyjaśniamy:

1. Analiza - jednym z najważniejszych elementów analizy seo jest dobór najlepiej pasujących słów kluczowych.

2. Optymalizacja strony - treść strony powinna być przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów wyszukiwarek.

3. Linkowanie - pozyskiwanie wartościowych linków wraz z ich analizą jest kluczowym czynnikiem pozycjonowania.

Ponad to, witryna powinna być ciągle aktualizowana poprzez dodanie nowych treści, które będą przydatne dla internauty. Oczywiście, taki content może mieć formę wpisów na blogu albo aktualności dodanych w witrynie. Ważne, aby urzekał naszego czytelnika.

Internet stał się najpotężniejszym narzędziem sprzedaży i kanałem informacji,komunikacji. Im szybciej przedsiębiorcy uświadomią sobie jego wagę, tym lepsze profity mogą z owej wiedzy wyciągnąć. Marketing sieciowy jest najbardziej skutecznym sposobem dotarcia do użytkownika i zrobienia z niego swojego klienta, a jego kluczowy element - pozycjonowanie - niezawodnym sposobem na zwrócenie uwagi na swoją ofertę. Pozycjonowanie to widoczność. Obecność.

Informacji na potrzeby artykułu udzieliła nam firma High Interactivity.

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.