Znacie swoje konsumenckie prawa? Macie problem z reklamacją wadliwego towaru? W takich sytuacjach należy zwracać się do miejskiego rzecznika konsumentów. Z okazji Światowego Dnia Konsumenta będzie on pełnił nietypowy dyżur.
Zakup towaru to zawarcie umowy ze sprzedawcą. Przysługują nam wtedy liczne prawa konsumenta. W razie wątpliwości ich przestrzegania, warto zwrócić się do miejskiego rzecznika konsumentów. To właśnie do tej instytucji można zgłosić się po darmową poradę, informację i pomoc w sporze.
W Płocku biuro rzecznika mieści się w siedzibie Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego 6. W środę 15 marca przypada Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji rzecznik będzie pełnił specjalny, wirtualny dyżur. W środę w godzinach 10:00-13:00 będzie udzielał porad za pośrednictwem Facebooka, na oficjalnym profilu Płocka.
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest czynne w dni robocze, od poniedziałku do środy w godz. 7:30-15:30, w czwartek 8:30-17:30 i piątek 8:30-15:30.
Kontakt do Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów:
tel. 24 36 71 766, 24 36 71 581